نوشته های مرتبط: هفت نکته طلایی برای ساختن یک مدل کسب‌و‌کار موفق

فناوری و نوآوری‌های دانشگاهی در خدمت حل مشکلات شهری

۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۳:۱۳/ ۱۴ دقیقه

دبیر ستاد توسعه فرهنگسازی اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری گفت: پیرو تفاهم نامه مشترک میان شهرداری تهران و معاونت علمی با حمایت شهرداری تهران از توسعه زیست‌بوم کارآفرینی و نوآوری در پایتخت، فناوری ها و نوآوری های دانشگاهی در خدمت توسعه ارزش آفرینی، ایجاد اشتغال و حل مشکلات شهری قرار می گیرد

بازاریابی رابطه‌ای چیست و چگونه می‌توان از آن بهره‌مند شد؟

۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۳:۰۰/ ۷ دقیقه

با تمرکز بر بازاریابی رابطه‌ای، کسب‌وکار خود را متحول کنید.

توسعه‌ اقتصادی کشور در گرو حمایت از تولید ملی است

۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۰:۰۰/ ۱۳ دقیقه

بی شک، معرفی کالاهای ساخت ایران می‌تواند فضایی برای توسعه‌ای موفق در کشور ایجاد کند و برندهای شایسته‌ ایرانی را مورد توجه قرار دهد. همچنین حمایت از تولیدات باکیفیت ایرانی، زیربنایی برای انسجام سرمایه‌های اقتصادی، انسانی و بازار کار خواهد بود. بسیاری از تولیدکنندگان ایرانی با برندهایی که نام آنها را کمتر شنیده ایم وجود دارند که کالاهایی مشابه برندهای خارجی تولید می کنند اما به این علت که مجالی برای معرفی نداشته اند از گردونه رقابت با سایر کالاها خارج شده و برند خارجی با اقبال مصرف کننده ایرانی مواجه شده است.

روابط‌عمومی لازمه یک استارت‌آپ موفق

۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۰:۳۷/ ۵ دقیقه

در حالی که تقریبأ بیشتر شرکت‌‏ها و موسسات افرادی را برای انجام امور مربوط به روابط‌‏عمومی معین نموده تا مسائل مرتبط با تبلیغات، رسانه و ارتباطات را پیگیری کنند، اما استارت‌آپ‏‌ها و همچنین برخی از شرکت‏‌های دانش‌‏بنیان عموما به این مسئله مهم توجه کمتری دارند.

مبارزه با تحریم‌های آمریکا با ارائه خدمات تخصصی رایگان به شرکت‌های تحریم شده است

۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۰:۴۹/ ۲ دقیقه

محمد حسین قمری مدیرعامل موسسه مجری برگزاری مسابقات تخصصی حل مساله فن آورد و آزمون استخدام بخش خصوصی کشور طی نامه ای به حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اعلام کرد این شرکت می تواند از خدمات تامین نیروی انسانی متخصص و کارآمد و همچنین حل مسایل تخصصی خود در مسابقه فن آورد مورد تایید معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به مدت یک سال رایگان استفاده نماید.

درک چارچوب‌های بازاریابی

۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۱:۰۰/ ۱۴ دقیقه

مخاطبان این مطلب، بازاریابان مبتدی و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک هستند که برای تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفه‌ای و پیشرفت در صنعت تهاجمی عصر‌حاضر، باید به قدرت تحلیل، استدلال و نگرش خلاق مسلط باشند.