نوشته های مرتبط: استارتآپ چیست؟
آینده واقعیت مجازی و چشمانداز آن در بازاریابی
واقعیت مجازی میتواند موج جدیدی در بازاریابی اجتماعی باشد. هدف از بازاریابی اجتماعی، ارائه محتوایی به مخاطب است که نظر او را جلب کند؛ نرمافزارهای واقعیت مجازی ثابت کردهاند که در انجام این کار، توانا هستند.
راهنمای موفقیت کارآفرینان میانسال در کسبوکارهای جوان
آمارها نشان میدهد در برخی کشورهای توسعهیافته، افراد در دوران میانسالی تمایل بیشتری به آغاز یک کسبوکار جدید دارند.
میزان سرمایهگذاریهای فعلی، در حد شوخی است
ناصر غانمزاده، مدیر شرکت سرمایهگذاری جسورانه اُپاتان از حجم کم سرمایهگذاری در ایران میگوید.
۲ بال پرواز بهسوی قله کارآفرینی
افرادی که کارآفرین هستند اهل خطرپذیری بوده و همواره ایدههای جدیدی در ذهن خود دارند؛ برای دستیابی به این ۲ ویژگی منحصر به فرد باید ذهن خود را برای تفکر جدید آموزش داده و پرورش دهید.
به جای مسدود کردن استارتآپها به بهانههای واهی، به کارآفرینان دلگرمی دهیم
رضا الفتنسب: برخی نهادها بهجای تشویق و حمایت، با برقراری موانع بیشتر و بروکراسیهای طاقتفرسا، مشکلات زیادی در مسیر فعالیت کارآفرینان ایجاد کردهاند.
هشتگها، سکوهای پرتاب در شبکههای اجتماعی
استفاده بهینه از هشتگها میتواند در مدتی کوتاه، شهرت برند شما را به طرز چشمگیری افزایش دهد.
منتورشیپ، یک مفهوم صرفا باکلاس یا فرشته نجات استارتآپها؟
مربیگری یا منتورشیپ، فرصتی است برای کمک به رشد یک فرد یا تیم استارتآپی دیگر. در این مطلب به جایگاه آنها در اکوسیستم کارآفرینی میپردازیم.
رقابت غولهای حوزه حملونقل فناورانه
در این اینفوگرافیک، نقاط قوت و ضعف غولهای جهانی حوزه حملونقل فناورانه، اوبر و لیفت، را بررسی میکنیم.