نوشته های مرتبط: ۱۸ فرصت کلیدی دنیای تجارت در سال ۲۰۱۸

به کارمندانتان یاد بدهید مانند هکرها فکر کنند!

۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۱:۰۰/ ۹ دقیقه

هکرها انسان‌های کنجکاوی هستند که با تکنولوژی روز دنیا پیش می‌روند. داشتن چنین طرز تفکری باعث می‌شود خلاقیت بیشتری داشته باشند و راه‌حل‌های بهتری ارائه دهند.

ساز‌و‌کار شرکت‌های چندبرندی و چندبخشی چگونه است؟

۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

تماس‌های رضایت‌سنجی، مسئولیت‌پذیری کسب‌وکار شما را نشان می‌دهند

۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۱:۰۰/ ۳ دقیقه

هر سازمانی برای دریافت بازخورد از مشتریانش نیاز به صرف هزینه و وقت دارد و مهم‌تر از آن‌، استراتژی خاصی را باید به کار گیرد.

این محافظ صفحه هوشمند، کار با گوشی‌های بزرگ را بسیار آسان‌تر می‌کند

۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۴:۰۰/ ۱ دقیقه

یکی از معایب تلفن‌های همراه هوشمند با صفحه نمایش بزرگ، در دسترس نبودن تمام نقاط صفحه نمایش است. محصول استارت‌آپ «نامبیز» این مشکل را حل کرده است.

از بازارآرایی تا ادغام شرکت‌ها در برندینگ

۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

سرانجام کار خرده‌فروشی سنتی در عصر کنونی تجارت الکترونیک چیست؟ (قسمت دوم)

۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۰:۰۰/ ۲۲ دقیقه

در قسمت دوم بررسی‌ عملکرد خرده‌فروشی‌های سنتی، نگاهی به راهکارهای اصلی آن‌ها برای بقا در عصر کنونی تجارت الکترونیک خواهیم داشت.

نگاهی بر برند‌ مادر و سنجش معیارهای کسب‌وکار

۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

سرانجام کار خرده‌فروشی سنتی در عصر کنونی تجارت الکترونیک چیست؟ (قسمت اول)

۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۱:۰۰/ ۲۶ دقیقه

با وجود باور رایج در مورد سیطره‌ بی‌‌چون‌وچرای خرده‌فروشی‌های آنلاین، خرده‌فروشی‌های سنتی هم در حال بازسازی و تقویت خود هستند. سرانجام آن‌ها چیست؟ آیا در این رقابت پیروز خواهند شد؟