نوشته های مرتبط: چگونه خدمات مشتریپسند ارائه دهیم؟
مقدمهای برای بازاریابی اینترنتی
مخاطبان این مطلب، بازاریابان مبتدی و صاحبان کسبوکارهای کوچک هستند که برای تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفهای و پیشرفت در صنعت تهاجمی عصرحاضر، باید به قدرت تحلیل، استدلال و نگرش خلاق مسلط باشند.
بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان ارزش داریم
به نقل از دیجیاتو، هلدینگ کسبوکار نوین ایرانیان که شرکت مادر استارتآپهایی همچون نتبرگ، چیلیوری، تیک8، سرمیز و دکتر دکتر است، برای اولین بار و پس از ۷ سال از زمان تاسیس، از طریق صندوق سرمایهگذاری جسورانه آرمانی جذب سرمایه کرده است.
چطور فرصتهای مهم زندگی را از دست میدهیم؟
برخی افراد به دلایل مختلف در سنین جوانی، فرصتهای زندگی را از دست میدهند و در میانسالی متوجه میشوند به اهدافی که داشتهاند نرسیدهاند.
موفقیت در کارآفرینی، هرگز تضمینشده نیست!
واژهی «کارآفرین» برای بسیاری از مردم واژهی بسیار جذابی است و به مفاهیم مختلفی دلالت میکند. اما صاحبان کسبوکار پیش از اینکه تصمیم بگیرند قدم در راه کارآفرینی بگذارند، باید از برخی واقعیات آگاه شوند.
۲۰ دلیل اصلی شکست استارتآپها
در این پرونده ویژه، به بررسی و تحلیل ۲۰ دلیل اصلی شکست استارتآپها میپردازیم که فهرست آنها مدتی پیش توسط وبسایت معتبر «CBinsights» منتشر شده است.
چگونه با به تعویق انداختن کارهایمان مقابله کنیم؟
به تعویق انداختن کارها عادت بسیار مضری است و تاثیر زیادی بر کاهش موفقیت شما دارد. در این مطلب به راهکارهای سودمندی برای مقابله با این عادت میپردازیم.
چگونه مشتریهایی با انتظارات نابهجا را مدیریت کنیم
مشتریها برای رسیدن به نتیجهی مورد نظر به نقشهی مسیر نیاز دارند. این کار کمک میکند مشتری چشمانداز بهتری نسبت به کار آژانس داشته باشد و درنتیجه سطح انتظاراتش پایین بیاید.