نوشته های مرتبط: چگونه خدمات مشتری‌پسند ارائه دهیم؟

هفت نکته ارزشمند برای راه‌اندازی کسب‌وکار، بدون پول یا تجربه

۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۳:۰۰/ ۱۱ دقیقه

به لطف تکنولوژی، امروز می‌​توان جاده‌ طولانی ایده تا مشتری را در مدت زمان بسیار کوتاهی پیمود؛ کافی است با پشتکار باشید و به هفت توصیه مطرح‌شده در این مطلب، عمل کنید.

چگونه برای شرکتی که چند محصول دارد برند بسازیم؟

۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۵:۰۰/ ۱۰ دقیقه

زمانی که شرکتی محصولات و کالاهای متعدد و مختلفی تولید و عرضه می‌کند، باید چه روندی برای برندسازی آن‌ها در پیش بگیرد؟

بازی‌هایی که مشتریان را جذب کسب‌وکار شما می‌کنند

۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

گیمیفیکیشن یا استفاده از المان‌های بازی‌، تکنیکی در بازاریابی است که میزان تعامل مشتریان با کسب‌وکارتان را بالا می‌برد و آن‌ها را جذب محصولات و خدمات شما می‌کند.

تصویر برند خود در ذهن مشتریان را با هویت برندتان تطبیق دهید

۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

مسیر راه‌اندازی استارت‌آپ خود را هموارتر کنید

۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۰:۰۰/ ۹ دقیقه

راه‌اندازی یک کسب‌و‌کار موفق، بسیار جذاب و در عین حال چالش‌برانگیز و دشوار است؛ توجه به نکات این مطلب می‌تواند این راه را برای شما هموار‌تر کند.

برندهای جهانی چگونه محصولات خود را بازاریابی می‌کنند؟

۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۰۰/ ۶ دقیقه

مطمئنا نمی‌توان استارت‌آپ‌های تازه تاسیس را با برندهای مطرح مقایسه کرد؛ اما می‌توان از نکاتی که آن‌ها برای بازاریابی برند استفاده می‌کنند درس‌های ارزشمند گرفت.

برندینگ، استراتژی دیدگاه شما را شکل می‌دهد

۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۹:۰۰/ ۲۱ دقیقه

مفهوم برندسازی هنوز برای بسیاری از مدیران و صاحبان کسب‌وکار به‌طور کامل روشن نیست؛ برندینگ، نقطه‌ استراتژیک دیدگاه است، نه یک مجموعه‌ انتخابی از فعالیت‌ها.

چگونه برند خود را در ذهن مشتری، ماندگار کنیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۰:۰۰/ ۸ دقیقه

دلیل تمایز یک برند از دیگران و ماندگار شدن در ذهن مشتریان، شناخت مخاطبان و نحوه‌ ارائه‌ هوشمندانه محصول است.