نوشته های مرتبط: دورکاری چگونه میتواند منجر به افزایش رضایت و بهرهوری شود؟
چگونه با درک دغدغههای کارمندان، موانع بهرهوری آنها را رفع کنیم
هر موقعیتی احساس و درک متفاوتی دارد. کارآفرینان تا زمانی که خود را به جای کارمندان نگذارند، نخواهند توانست به ایرادات احتمالی مجموعه کاملاً پی ببرند.
باورهای رایج نادرست در مورد افزایش بهرهوری
بسیاری از توصیههایی که هرروز در خصوص افزایش کارایی و بهرهوری میشنویم، فاقد قطعیتاند و ما را به نتیجه دلخواه نمیرسانند.
دورکاری در منزل، کارایی شما را کاهش میدهد
علیرغم اینکه کار در منزل میتواند راحت باشد ولی انجام فعالیتهای شغلی در این وضعیت میتواند موجب کاهش کارایی شود.
چگونه هوشمندانه کار کنیم؟
کار هوشمندانه به این معنا است که وظایف میان افراد متخصص تقسیم شوند. کاری که با عادتها و تفکر انتقادی همراه است و زمان و انرژی کمتری میبرد.
بهرهوری شغلی خود را قربانی این سه اشتباه نکنید
همه ما مایل هستیم بیشترین کار را در کمترین زمان انجام دهیم و در واقع بهترین میزان بهرهوری را داشته باشیم؛ اما گاهی برخی رفتارها با این هدف، دقیقا مخالف آنچه انتظار دارید نتیجه میدهند.
پنج روش افزایش بهرهوری در یک استارتآپ
توصیههای کاربردی برای مدیران تازهکاری که قصد شروع حرفه مدیریتیشان در استارتآپها را دارند.
بهجای بیشتر کار کردن، هوشمندانه کار کنید
فرقی نمیکند که مشغول شغل سنتی یا کسبوکار شخصیتان هستید، در واقع همهی ما تلاشمان را میکنیم تا فعال و کارا باشیم و در کمترین زمان بهترین نتیجه را بهدست بیاوریم.
چگونه میتوان جلسات کاری را پربازده و مفید برگزار کرد؟
اغلب اوقات، جلسات اداری بهجای اینکه راهگشای مسائل و مشکلات حقیقی شرکت باشند، با اتلاف وقت مدیر و کارمندان، بازدهی شرکت را پایین میآورند.