نوشته های مرتبط: نگاهی بر اهمیت توسعه منابع انسانی استارتآپها
چگونه کارمندان خود را هوشمندانه استخدام کنیم؟
در استخدام کارمندان علاوه بر رزومه و سوابق شغلی، باید به طرز تفکر افراد و شیوه رفتار آنها نیز توجه کنیم تا ارزیابی موفقتری داشته باشیم.
چگونه وجدان کاری اعضای تیم خود را افزایش دهیم؟
اکثر کارفرمایان از عدم وجود وجدان کاری، بهویژه در نسل جوان شکایت دارند. شما وجدان کاری را چگونه برای تیم خود تفسیر میکنید؟
مدیرانی که کابوس کارمندان خود هستند
در این مطلب چهار نمونه از مدیرانی که باعث میشوند کارمندانشان حتی بعد از اتمام ساعات کاری ناراحت و مضطرب باشند را به شما معرفی میکنیم.
چگونه یک رزومه خوب بنویسیم؟
عوامل زیادی در تاثیرگذار بودن رزومه دخالت دارند و این عوامل با گذشت زمان تغییر میکنند؛ بنابراین اطلاع داشتن از آخرین تغییرات به نفع متقاضیان کار خواهد بود.
چگونه یک مصاحبه شغلی مفید انجام دهیم؟
کارگاه «چند روایت معتبر از یک مصاحبه شغلی» در ۳۰ شهریور ماه در تهران برگزار شد که گزارش آن را در ادامه میخوانید.
جایگاه تعالی سازمانی در مدیریت منابع انسانی
مدل تعالی سازمانی به کارکنان اجازه میدهد روابط علّی موجود بین عملکرد سازمان، توانمندسازان و نتایج بهدستآمده را بفهمند.
طرحهای مدرنی که جایگزین اتاق کنفرانس خواهند شد
با پیشرفت کسبوکار و تغییر فرهنگ شرکتها در دوران کنونی، طراحی داخلی اتاقها و سالنهای شرکتها نیز در حال تغییر و مدرن شدن است.
کارمندان را آموزش میدهیم تا رهایمان کنند!
کریگ هندلی و تونی ریکسیاردی، بنیانگذاران شرکت لیسنتراست (ListenTrust)، بهواسطه فرهنگ سازمانی موفق خود، به سود چند میلیارد دلاری در بازار رقابت رسیدهاند.