نوشته های مرتبط: سه اصل اساسی برای بقای استارتآپها در بازار
چگونه خدمات مشتریپسند ارائه دهیم؟
باید این حقیقت را درک کنید که بیشتر مشکلاتی که در ارائه خدمت به مشتریان پدیدار میشوند ریشه در فرایندهای ناشیانه بخش فروش و خدماترسانی دارند.
به کارمندانتان یاد بدهید مانند هکرها فکر کنند!
هکرها انسانهای کنجکاوی هستند که با تکنولوژی روز دنیا پیش میروند. داشتن چنین طرز تفکری باعث میشود خلاقیت بیشتری داشته باشند و راهحلهای بهتری ارائه دهند.
پکیج استارت آپ؛ صفرکیلومتر
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تولید و گردآوری شده است، یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
اعطای وام و تسهیلات مالی به استارتآپها، اشتباه است
سمیه محمودی: «اگر سرمايهای كه در اختیار کسبوکارهای نوپا قرار میگیرد از نوع وام يا تسهيلات باشد، موقتی و نادرست است. بهتر است از طریق سرمايهگذاری در صندوقهای سرمايهگذاری جسورانه، مشکل تامین سرمایه استارتآپها را به بهترین نحو برطرف کنیم.»
۱۰ روز تا آخرین مهلت ثبتنام در بزرگترین جایزه استارتآپی ایران
استارتآپهای ایرانی تنها ۱۰ روز دیگر مهلت دارند تا در رویداد «کارزار» به عنوان بزرگترین جایزه استارتآپی ایران ثبتنام کنند.
بررسی اهمیت دریافت بازخورد از مشتریان
دریافت بازخورد از مشتریان فرآیند پیچیدهای است که بیتوجهی در آن میتواند عواقب بدی را برای سازمان بههمراه بیاورد.
کار گروهی، سنگ بنای فرهنگ سازمانی موفق
در یک استارتآپ باید فرهنگی حاکم باشد که تاکید بر کار گروهی دارد. همه اعضای یک تیم استارتآپی باید بدانند که تنها با همکاری موثر میتوان به اهداف شرکت رسید.