نوشته های مرتبط: حفظ شأن و هویت برند، مهمترین استراتژی روابط عمومی
چگونه از انتقادتان، بازخورد منفی دریافت نکنید؟
چگونه از دیگران انتقاد کنیم تا بازخورد خوبی از آنها دریافت کنیم؟ یا اگر کسی از ما انتقاد کرد، چگونه انتقادش را پاسخ بدهیم؟ در این مطلب خواهیم خواند.
اشتباهاتی که سد راه موفقیت برندها در شبکههای اجتماعی میشوند
امروزه کاربرد رسانههای اجتماعی در هویت بخشیدن به برندها بر همگان ثابت شده است؛ اما هنوز اشتباهاتی رایج، مانع موفقیت تعدادی از آنها در این رسانهها میشود.
نحوه برندسازی مشترک و استفاده از ابزارهای فروش
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
سخنرانی خود را در ذهن مخاطبان حک کنید
نوع معرفی کسبوکار و جذب مخاطبان، در توسعه کسبوکار شما نقشی مهم ایفا میکنند. بهترین ابزار شما در این مسیر، یک سخنرانی اثرگذار است.
حرکتهای ممنوع زبان بدن در محیط کار
استفاده غلط از زبان بدن میتواند به مانعی در برابر پیشرفت شغلی تبدیل شود.
چگونه در ۲ ثانیه قهرمان سخنرانی شویم؟
برای موفقیت در برقراری ارتباط، روی ۲ ثانیه اول ارتباط خود تمرکز کنید.
چگونه ارتباطی اثرگذار برقرار کنیم؟
برقراری ارتباط، یکی از مهارتهای ضروری زندگی همه افراد است؛ اما این مهارت برای راهبران و مدیران مجموعههای بزرگ اهمیت و پیچیدگی بیشتری دارد.
استارتآپهایی برای خواب بهتر، غذای سالمتر و حملونقل هوشمندانهتر
در این مطلب به معرفی استارتآپهایی میپردازیم که سلامت زندگی روزانه شما را تضمین میکنند.