نوشته های مرتبط: نقش رسانه در برندینگ کسبوکار چیست؟
بیانیه ماموریت کسبوکارهای نوپا
بایدها و نبایدها در تدوین بیانیه مأموریت استارتآپها
فرهنگسازی در زمینه استارتآپها، اولویت سال آتی
در این نشست رئیس بنیاد ملی نخبگان ایجاد اکوسیستم کارآفرینی را مهمترین زیرساخت نهادینهشدن تفکر دانشبنیان برشمرد.
چرا غولهای سنتی از کسبوکارهای نوپا میترسند
برای موفقیت، شرکتهای بزرگ را تحت نظر داشته باشید اما از آن نترسید.
سربازان جنگ اقتصادی را دلزده نکنیم
نباید اجازه داد توسعه اقتصادی حاصل از اکوسیستم استارتآپی، فدای مجادلات جناحی شود.
اینفوگرافیک، اثربخشترین محتوای بصری
بازاریابان محتوا، استفاده از ابزارهای آنلاین طراحی را بر استخدام طراح ترجیح میدهند!
حمایت از استارتآپها، به شکوفایی اقتصادی میانجامد
مخالفتهای کسبوکارهای سنتی با استارتآپها بیمورد است چرا که ایدههای تازه جوانان و مطالبات جدید مشتریان را نمیتوان نادیده گرفت.
هفت روند بازاریابی آنلاین گردشگری ۲۰۱۷
گوگل، فیسبوک، سایتهای مثل اِربیانبی و اپلیکیشنها به شدت درحال رقابت هستند تا سهمی بیشتری از صنعت سفر و گردشگری در سال جدید را به دست آورند.
پنج نکته طلایی در انتخاب اسم
نام استارتآپ اولین چیزی است که مخاطب را تحت تاثیر قرار میدهد و دقت در انتخاب آن ضروری است.