نوشته های مرتبط: نقش رسانه در برندینگ کسب‌وکار چیست؟

بیانیه ماموریت کسب‌وکارهای نوپا

۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

بایدها و نبایدها در تدوین بیانیه مأموریت استارت‌آپ‌ها

فرهنگ‌سازی در زمینه استارت‌آپ‌ها، اولویت سال آتی

۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۸:۲۳/ ۸ دقیقه

در این نشست رئیس بنیاد ملی نخبگان ایجاد اکوسیستم کارآفرینی را مهمترین زیرساخت نهادینه‌شدن تفکر دانش‌بنیان برشمرد.

چرا غول‌های سنتی از کسب‌وکارهای نوپا می‌ترسند

۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۶:۳۵/ ۳ دقیقه

برای موفقیت، شرکت‌های بزرگ را تحت نظر داشته باشید اما از آن‌ نترسید.

سربازان جنگ اقتصادی را دلزده نکنیم

۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۳:۱۵/ ۷ دقیقه

نباید اجازه داد توسعه اقتصادی حاصل از اکوسیستم استارت‌آپی، فدای مجادلات جناحی شود.

اینفوگرافیک، اثربخش‌ترین محتوای بصری

۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۴:۱۳/ ۵ دقیقه

بازاریابان محتوا، استفاده از ابزارهای آنلاین طراحی را بر استخدام طراح ترجیح می‌دهند!

حمایت از استارت‌آپ‌ها، به شکوفایی اقتصادی می‌انجامد

۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۰:۰۹/ ۵ دقیقه

مخالفت‌های کسب‌وکارهای سنتی با استارت‌آپ‌ها بی‌مورد است چرا که ایده‌های تازه جوانان و مطالبات جدید مشتریان را نمی‌توان نادیده گرفت.

هفت روند بازاریابی آنلاین گردشگری ۲۰۱۷

۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۶:۵۶/ ۱۵ دقیقه

گوگل، فیسبوک، سایت‌های مثل اِربی‌ان‌بی و اپلیکیشن‌ها به شدت درحال رقابت هستند تا سهمی بیشتری از صنعت سفر و گردشگری در سال جدید را به دست آورند.

پنج نکته طلایی در انتخاب اسم

۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۱:۲۵/ ۵ دقیقه

نام استارت‌آپ اولین چیزی است که مخاطب را تحت تاثیر قرار می‌دهد و دقت در انتخاب آن ضروری است.