نوشته های مرتبط: تماسهای رضایتسنجی، مسئولیتپذیری کسبوکار شما را نشان میدهند
چگونه سیستم مدیریت شکایت مشتری، طراحی کنیم؟
دلیل شکایت مشتری از شما، نارضایتی او در مورد محصول و یا نحوه دریافت خدمات است. نارضایتی که در صورت تکرار، برند شما را زیر سوال میبرد و در صورت رسیدگی، به برند شما اعتبار میبخشد.
واحد رسیدگی به شکایات مشتری، به برند شما اعتبار میبخشد
دلیل شکایت مشتری از شما، نارضایتی او در مورد محصول و یا نحوه دریافت خدمات است. نارضایتی که در صورت تکرار، برند شما را زیر سوال میبرد و در صورت رسیدگی، به برند شما اعتبار میبخشد.
از حفاظت از حقوق علائم برند تا نفوذ در بازار
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیرانبرند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
نگاهی بر مدل فرصت، رشد ارگانیک و نقش بستهبندی در برندینگ
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
شاخص کلیدی عملکرد، چگونه بر کسبوکارتان تاثیر میگذارد؟
شاخص کلیدی عملکرد یا kpi یکی از مهمترین شاخصهای قابل اندازهگیری است که برای سنجش عملکرد فرد، بخش یا سازمان در دستیابی به اهدافشان در نظر گرفته میشود.
چگونه خدمات مشتریپسند ارائه دهیم؟
باید این حقیقت را درک کنید که بیشتر مشکلاتی که در ارائه خدمت به مشتریان پدیدار میشوند ریشه در فرایندهای ناشیانه بخش فروش و خدماترسانی دارند.
چگونه بهترین بازخورد از مشتریان را دریافت کنیم؟
هر سازمانی برای دریافت بازخورد از مشتریانش نیاز به صرف هزینه و وقت دارد و مهمتر از آن، استراتژی خاصی را باید به کار گیرد.