نوشته های مرتبط: نگاهی بر برند مادر و سنجش معیارهای کسبوکار
نگاهی بر مدل فرصت، رشد ارگانیک و نقش بستهبندی در برندینگ
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
روابط عمومی؛ راز موفقیت استارتآپهای بزرگ
روابط عمومی در هر استارتآپ نقشهای منحصر به فردی را ایفا میکند. بزرگترین نقش روابط عمومی در استارتآپها برندینگ و افزایش شهرت است.
از سیستم نامگذاری تا بازاریابی تکبهتک
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
شاخص کلیدی عملکرد، چگونه بر کسبوکارتان تاثیر میگذارد؟
شاخص کلیدی عملکرد یا kpi یکی از مهمترین شاخصهای قابل اندازهگیری است که برای سنجش عملکرد فرد، بخش یا سازمان در دستیابی به اهدافشان در نظر گرفته میشود.
از توسعه محصول تا مفهوم برند خرده بازار
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
چگونه خدمات مشتریپسند ارائه دهیم؟
باید این حقیقت را درک کنید که بیشتر مشکلاتی که در ارائه خدمت به مشتریان پدیدار میشوند ریشه در فرایندهای ناشیانه بخش فروش و خدماترسانی دارند.
سازوکار شرکتهای چندبرندی و چندبخشی چگونه است؟
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.