نوشته های مرتبط: نگاهی بر برند مادر و سنجش معیارهای کسبوکار
کارآفرینی؛ از خلق یک ایده تا ارزشآفرینی در اقتصاد
آیا کشور ما یک کشور کارآفرین است؟ آیا اقتصاد کشور ما میتواند به کارآفرینی متکی باشد؟ آیا کارآفرینان ما موفق بودهاند؟!
مدیران موفق چگونه رفتار میکنند
چه صفاتی افراد موفق را از آنهایی که فقط رویای موفقیت دارند، متمایز میکند؟
راهبران برای برقراری ارتباط موثر چه کارهایی انجام میدهند؟
به عنوان یک راهبر مهارت ارتباطی شما بر دیگران تاثیر میگذارد پس مطمئن شوید که این تاثیر مثبت است.
چگونه کودکان را با کارآفرینی آشنا کنیم؟
کودکان معمولا هیچ شناختی از کارآفرینی ندارند. آشنایی آنها با این موضوع از سنین کم، میتواند آنها را در آینده تبدیل به کارآفرینانی موفق کند.
مهارت حل مسئله چیست و چگونه آن را بهدست آوریم؟
مهارت حل مسئله، از مهارتهای لازم و حیاتی برای هر فعال کسبوکار، از کارمند گرفته تا کارآفرین و مدیر، است.
۱۰ برند مشهور که نام آنها به فعل تبدیل شده است
تبدیل نام برند به فعل، که در حوزه برندینگ از آن به (verbify) یاد میشود، نقش بسیار مهمی در به دستگرفتن رهبری بازار توسط این برندها بازی میکند.
کسبوکار خانوادگی؛ چالشی بزرگ برای کارآفرینان است
بنیانگذاران بهطور ذاتی تمایل به کنترل دارند. این بدان معناست که به فرزندانشان اجازه اظهار نظر یا سرمایهگذاری کافی در کسبوکار را نمیدهند و این شرایطی ویرانکننده برای یک کسبوکار خانوادگی است.
داستان طراحی لوگوی برندهای مشهور چیست؟
همه ما روزانه با لوگوهای مختلفی از برندهای مشهور مواجه میشویم که دانستن داستان طراحی آنها خالی از لطف نیست.