نوشته های مرتبط: فرایند ثبت سفارش، نقطه طلایی ارتباط با مشتریان
بررسی اهمیت دریافت بازخورد از مشتریان
دریافت بازخورد از مشتریان فرآیند پیچیدهای است که بیتوجهی در آن میتواند عواقب بدی را برای سازمان بههمراه بیاورد.
در طراحی وبسایت استارتآپ خود، از این اشتباهات بپرهیزید
وبسایت شما، دفتر کار شما در فضای مجازی است و با هدف جذب مشتریان بالقوه، لازم است که در طراحی آن نهایت دقت و حساسیت را بهکار گیرید.
چگونه مشتریان را متقاعد به خرید کنیم؟
در این مطلب ۱۵ راهکار بسیار ساده را بیان میکنیم که بهوسیله آنها میتوانید مشتریان را متقاعد به خرید کرده و میزان فروش خود را چندبرابر کنید.
از بازاری برای هنرمندان تا فروشگاهی برای خرید ابزار صنایع دستی
پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارتآپ برتر خارجی و یک استارتآپ برجسته ایرانی میپردازیم.
خصوصیاتی که از شما یک راهبر کسبوکار ناموفق میسازند
راهبری یک گروه یا سازمان، کار سخت و پرمسئولیتی است. با دوری از خصوصیاتی که در این مطلب به آنها میپردازیم میتوانید یک راهبر موفق کسبوکار شوید.
با اتصال نرمافزار CRM به وبسایت خود، میزان فروشتان را چندبرابر کنید
شما با اتصال نرمافزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به وبسایت خود، میتوانید تمام اطلاعات مشتریان خود را در یک مکان جمعآوری و تجزیهوتحلیل کنید تا روند فروشتان را به طور قابل توجهی بهبود بخشید.
اهمیت نرم افزار استاندارد مدیریت ارتباط با مشتری
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.