نوشته های مرتبط: ۱۰ راهکار طلایی برای بهبود روابط در محیط کار
چرا کارهای مهم را به تعویق میاندازیم؟
اهمالکاری یا به تعویق انداختن کارها مشکلی است که بسیاری با آن دستوپنجه نرم میکنند. در این مطلب علت اصلی این به تعویق انداختنها را از منظر روانشناختی بررسی میکنیم.
چه شغلی برای شما مناسب است؟
معیارهای متفاوتی برای ارزیابی یک شغل وجود دارند؛ اما با توجه به یک نظرسنجی بزرگ در دانشگاه شیکاگو، تنها یک ویژگی خاص وجود دارد که میتواند شغلی را برای شما ممتاز کند.
شناخت اصول کار گروهی، سنگ بنای رفتار سازمانی حرفهای
گروه، از رایجترین الگوهای ساختار نیروی انسانی در هر سازمان است و بنابراین مطالعه گروه و تعریف کار گروهی، برای مطالعه رفتار سازمانی از اهمیت زیادی برخوردار است.
۶ عادت طلایی برای شروع یک روز موفق کاری
از دست دادن ساعتهای کلیدی صبح، از بهرهوری شما میکاهد. در این مطلب از ۶ عادتی صحبت میکنیم که معجزه صبح را به شما نشان خواهند داد.
به کیفیت خواب خود اهمیت دهید
کارآفرینانی که زیاد کار میکنند و کمخواب هستند، سلامتی خود را به خطر میاندازند.
عوامل موثر در افزایش رضایت شغلی بانوان
امروزه شرکتهای زیادی بر ایجاد محیط کار مناسب برای بانوان تمرکز میکنند و تلاش میکنند تا فرصتهای برابری برای آنان فراهم کنند.
پیوت چیست و چگونه استارتآپ را از شکست نجات میدهد؟
پیوت (Pivot)، زمانی است که یک استارتآپ جهت استراتژیهای خود را تغییر میدهد و سعی میکند خودش را از مسیر دیگری به موفقیت برساند.