نوشته های مرتبط: سرانجام کار خردهفروشی سنتی در عصر کنونی تجارت الکترونیک چیست؟ (قسمت اول)
اژدهای شرق، به دنبال فتح قلههای تریلیوندلاری تجارت الکترونیک
پیشبینی میشود تا سال ۲۰۲۰، بازار تجارت الکترونیک چین ارزشی بیش از ۱.۷ تریلیوندلار پیدا کند و شرکتهایی مانند علیبابا نقشی اساسی در این پیشرفت دارند.
موانع رشد تجارت الكترونيك در كشور
یک کارشناس با اشاره به موانع رشد تجارت الکترونیکی در کشور، تعدد وجود مراجع و متولیان مختلف را برای حوزه کسب و کارهای اینترنتی یک عامل بازدارنده و دست و پاگیر توصیفکرد.
دولتها باید فضا را برای فعالیت گسترده استارتآپها فراهم کنند
ناصرعلی سعادت، در حاشیه نمایشگاه الکامپ ۲۳ بر لزوم ایجاد تسهیلات برای کسبوکارهای نوپا تاکید کرد.
مقاومت در مقابل کسبوکارهای نوین محکوم به شکست است
وکیلزاده: تنها راهکار موجود برای کسبوکارهای سنتی، درک صحیح و شناخت کامل از تحول ساختاری فضای بازار و حرکت آگاهانه در جهت آن است.
ضرورت حمایتهای از کسبوکارهای اینترنتی
لازمه حمایت از کسبوکارهای اینترنتی، وجود یک اراده اجرایی قوی در این حوزه است و صرف وجود قانون در این حیطه، کفایت نمیکند.
تلاش کره برای تصاحب بازار پرداخت همراه
پای سامسونگپی به انگلستان و فرانسه هم کشیده شد.
نگاهی به پنج مدل تجارت الکترونیک
روشهای کسبوکار، کاملاً خوب یا بد نیستند، بلکه هر کدام مزایا و معایبی دارند.
راهاندازی استارتآپ در کمتر از یک هفته
راهکارهای کوچک و ظریفی وجود دارد که با بهکارگیری آنها میتوان سرعت موفقیت در استارتآپ را به حداکثر رساند.