نوشته های مرتبط: بهبود مستمر، سلاح قدرتمند کسبوکار شما در میدان رقابت
بازاریابی، به ابعاد کسبوکار شما وابسته نیست
بازاریابی از ارکان اصلی هر شرکتی، فارغ از ابعاد و سابقه آن است. این عملیات، شباهتها و تفاوتهایی در انواع سازمانها دارد.
کلیدهای طلایی بازاریابی دیجیتال
کارگاه «کلیدهای طلایی بازاریابی دیجیتال» به همت شتابدهنده «پرش» و با سخنرانی شروین مشایخ برگزار شد.
استارتآپها ما را مانند اینشتین نابغه میکنند
در سال ۱۹۸۵، بررسی مغز آلبرت اینشتین نشان داد مغز او از نظر تعداد نورونها، تفاوتی با مغز دیگر افراد ندارد؛ اما عاملی در نبوغ او دخالت دارد که آن را در استارتآپها نیز میتوانیم ببینیم.
مهمترین دلایل شکست استارتآپها در ایران
برخی استارتآپها باوجود حضور پررنگ و موفقیتآمیز در فضای کسبوکار، هنوز خالی از اشکال نیستند و این موضوع در صورت برطرف نشدن، آنها را با شکست مواجه خواهد کرد.
۱۵ دقیقهای که موفقیت شما در روز بعد را تضمین میکند
کارآفرینان زندگی شلوغی دارند؛ اما باید تعادلی بین کار و زندگیشان برقرار و برنامه منظمی برای انجام کارها ایجاد کنند.
توانايی خريد ٢٢٢ ميليون يورويی با كدام كسبوكار؟
مبلغ باورنکردنی انتقال نيمار، ستاره بارسلونا به پاریسنژرمن از چه روشهایی تامین شده است؟
دچار فرسودگی شغلی شدهاید؟
روانشناسان با مطرح کردن ۱۰ سؤال، از شما میخواهند وضعیت روحی خود را بررسی کنید تا متوجه شوید آیا در معرض فرسودگی ناشی از کار زیاد هستید یا خیر.
اقدام تحسینبرانگیز استارتآپ «دلیورو» در تامین امنیت شغلی کارمندان خود
دلیورو بهعنوان یکی از شرکتهای استارتآپی بزرگ لندن، در زمینه حمایت از حقوق کارمندان استارتآپها پیشقدم شده است و قصد دارد همه دوچرخهسواران خود را بیمه کند.