نوشته های مرتبط: بهبود مستمر، سلاح قدرتمند کسب‌وکار شما در میدان رقابت

هرگز در محیط کار، این ۱۰ عبارت را درباره خود نگویید

۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۲:۰۰/ ۸ دقیقه

گاها به ما یاد داده‌اند در زمینه‌ حرفه‌ای، مدام از خود تعریف کنیم و لاف بزنیم؛ اما این توصیه‌ خوبی نیست. از به‌کار بردن ۱۰ عبارتی که در این مطلب آورده‌ایم، درباره خود بپرهیزید.

مسیر راه‌اندازی استارت‌آپ خود را هموارتر کنید

۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۰:۰۰/ ۹ دقیقه

راه‌اندازی یک کسب‌و‌کار موفق، بسیار جذاب و در عین حال چالش‌برانگیز و دشوار است؛ توجه به نکات این مطلب می‌تواند این راه را برای شما هموار‌تر کند.

عادت‌های روزانه‌ای که مانعی بزرگ در مسیر موفقیت هستند

۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۹:۰۰/ ۴ دقیقه

عادت‌های اشتباه، هرچند به‌نظرتان کم‌اهمیت باشند، تفاوت زیادی در زندگی شما ایجاد می‌کنند و مانع موفقیت شخصی و شغلی شما خواهند شد.

برندهای جهانی چگونه محصولات خود را بازاریابی می‌کنند؟

۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۰۰/ ۶ دقیقه

مطمئنا نمی‌توان استارت‌آپ‌های تازه تاسیس را با برندهای مطرح مقایسه کرد؛ اما می‌توان از نکاتی که آن‌ها برای بازاریابی برند استفاده می‌کنند درس‌های ارزشمند گرفت.

استراتژی رقبای خود را تحلیل کنید

۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

برای کسب‌ موفقیت در بازار، تنها رقابت کافی نیست؛ بلکه لازم است رفتار رقبای خود را تحلیل کنید و همواره سعی کنید یک قدم از آن‌ها جلوتر باشید.

چگونه با ترس از شکست، مقابله کنیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۵:۰۰/ ۱۴ دقیقه

ذهن ما هنگام رویارویی با ریسک و خارج‌شدن از دایره‌ امن‌مان واکنش نشان می‌دهد؛ اما عملکرد مغز ما برای مقابله با تهدید، در جداسازی تهدیدهای فیزیکی از تهدیدها و مخاطرات «درک‌شده» چندان خوب نیست.

چگونه برند خود را در ذهن مشتری، ماندگار کنیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۰:۰۰/ ۸ دقیقه

دلیل تمایز یک برند از دیگران و ماندگار شدن در ذهن مشتریان، شناخت مخاطبان و نحوه‌ ارائه‌ هوشمندانه محصول است.

با تفکر استراتژیک، فرصت‌ها را هوشمندانه تحلیل کنید

۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

تفکر استراتژیک، دریچه‌ای برای تقویت فنون مدیریت راهبردی، عبور از محدودیت‌ها و استفاده از فرصت‌های امروز با هدف خلق آینده‌ای درخشان برای کسب‌وکار است.