نوشته های مرتبط: بررسی اهمیت دریافت بازخورد از مشتریان
چگونه باید بازخوردهای منفی را مدیریت کنیم
در برابر بازخوردهای منفی که پس از پایان پروژه میگیریم، چه واکنشی باید داشته باشیم؟
استارتآپ؛ صفرکیلومتر (قسمت نهم)
در استارتآپ صفرکیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
کارهایی که باید هر روز قبل از ساعت هشت صبح انجام دهید (قسمت دوم)
همه ما باید سعی کنیم در زندگیهای شلوغ امروزی، زمانی را برای رشد و پیشرفت در نظر بگیریم.
مراجع حقوقی و دولت با حذف اپلیکیشنهای ایرانی از اپاستور و گوگلپلی مقابله کنند
لازم است دولت و مراجع حقوقی کشور با ورود به مسئله حذف اپلیکیشنها از گوگلپلی و اپاستور جلوی ضرر و زیان مالی بسیاری از کسبوکارها را بگیرند.
جذب نیروهای با استعداد؛ شرط استخدام مدیران
برای کسبوکار خود مدیرانی را استخدام کنید که توانایی جذب نیروهای با استعداد داشته باشند تا باعث پیشرفت شرکت شما شوند.
آیا شما قهرمان کسبوکار خود هستید؟
یادداشتی از لورا کیلاگ درباره کارهایی که برای قهرمان شدن و تداوم در بازار کسبوکار باید انجام دهید.
آدمهای سمی را از زندگیتان حذف کنید
بعضی افراد تمام تلاششان را میکنند تا از راههای مختلفی، مانع رسیدن شما به اهدافتان شوند.
استارتآپ؛ صفرکیلومتر (قسمت هفتم)
در استارتآپ صفرکیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.