نوشته های مرتبط: چگونه برای مطالب خود، تیتر جذاب انتخاب کنیم؟

کارگاه کابردی گوگل آنالیتیکس

۱۳۹۶/۱۱/۲۲ - ۰۹:۰۰/ ۴ دقیقه

کارگاه کابردی گوگل آنالیتیکس توسط آکادمی کارآفرینی تهران در تاریخ ۲۷ و ۲۸ بهمن ۹۶ در ساختمان انستیتو مهندسی نفت پردیس فنی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

کارگاه آموزشی بازاریابی دیجیتال با رویکرد تبلیغات همگن

۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

کارگاه آموزشی بازاریابی دیجیتال با رویکرد تبلیغات همگن توسط نوآفرینان در تاریخ ۶ بهمن از ساعت ۹ الی ۱۳ در پارک علم و فناوری مدرس با ارائه حسین موسوی برگزار می‌شود.

کارگاه کاربردی اصول سئو و بهینه‌سازی سایت

۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۱:۲۰/ ۵ دقیقه

کارگاه کاربردی اصول سئو و بهینه‌سازی سایت توسط آکادمی کارآفرینی تهران در تاریخ ۶ بهمن ۱۳۹۶ در ساختمان انستیتو مهندسی نفت پردیس فنی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

نقش روابط عمومی در برقراری ارتباط موفق با مشتریان و برندینگ

۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

چگونه برای سخنرانی در هر شرایطی آماده باشیم؟

۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۱:۰۰/ ۴ دقیقه

شما به عنوان بنیان‌گذار یا هم‌بنیان‌گذار یک استارت‌آپ، باید آمادگی لازم برای سخنرانی در هر شرایطی را داشته باشید. در این مطلب به راهکارهای مفیدی در این زمینه می‌پردازیم.

روابط عمومی؛ راز موفقیت استارت‌آپ‌های بزرگ

۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

روابط عمومی در هر استارت‌آپ نقش‌های منحصر به فردی را ایفا می‌کند. بزرگ‌ترین نقش روابط عمومی در استارت‌آپ‌ها برندینگ و افزایش شهرت است.

پروژه رادار گوگل؛ تحولی شگرف در زمینه تولید محتوا

۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

«رادار»، نام یکی از پرو‌‌ژه‌های بزرگ گوگل در زمینه روزنامه‌نگاری دیجیتال است که در اروپا به فعالیت می‌پردازد.

حفظ شأن و هویت برند، مهم‌ترین استراتژی روابط‌ عمومی

۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۰:۰۰/ ۸ دقیقه

در این مطلب به گزارش برگزاری کارگاه «ارتباطات، ابزار رشد استارت‌آپ‌ها» که به همت آکادمی کارآفرینی تهران برگزار شده است، می‌پردازیم.