نوشته های مرتبط: آشنایی با مفاهیم کلیدی بازاریابی و تاثیر آن‌ها در برندینگ کسب‌وکار

با رعایت این پنج اصل، استارت‌آپ خود را با موفقیت به فروش برسانید

۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۶:۰۰/ ۵ دقیقه

فروش استارت‌آپ معامله‌ای است که فرایند‌های خاص خود را دارد و اگر به‌درستی انجام شود، هیچ مشکلی در هنگام عقد قرارداد فروش پیش نمی‌آید.

زیست‌بومی برای بقای نوآوری

۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۵:۰۰/ ۲۰ دقیقه

یک اکوسیستم استارت‌آپی چیست؟ از چه زیرمجموعه‌هایی تشکیل می‌شود و چه عواملی در رشد و پیشرفت آن نقش مهم‌تری بازی می‌کنند؟

راهکارهایی که مشتریان شما را حفظ می‌کنند

۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

شما مهم‌ترین منبع کلیدی کسب‌وکارتان هستید

۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

در این مطلب، داستان مدیر بنیاد غیرانتفاعی زنجیره کودکان دیابتی از زبان خودش را بازگو می‌کنیم. مدیری که پس از چندین ماجرا به اهمیت خود به‌عنوان مهم‌ترین منبع کلیدی کسب‌وکارش پی برد.

اکوسیستم استارت‌آپی؛ کیمیای شکست به پیروزی

۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۰۹:۰۰/ ۷ دقیقه

شناخت اکوسیستم استارت‌آپی و کوشش برای تقویت و توسعه آن، فرصت‌های نوآوری را پرورش می‌دهد و کشورمان را به موفقیت‌های چشمگیری می‌رساند.

از بازاری برای هنرمندان تا فروشگاهی برای خرید ابزار صنایع دستی

۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۶:۰۰/ ۶ دقیقه

پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارت‌آپ برتر خارجی و یک استارت‌آپ برجسته ایرانی می‌پردازیم.

جذب مشتری، مهم‌ترین هدف برندینگ کسب‌وکار

۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.