نوشته های مرتبط: آشنایی با مفاهیم کلیدی بازاریابی و تاثیر آن‌ها در برندینگ کسب‌وکار

مسیر راه‌اندازی استارت‌آپ خود را هموارتر کنید

۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۰:۰۰/ ۹ دقیقه

راه‌اندازی یک کسب‌و‌کار موفق، بسیار جذاب و در عین حال چالش‌برانگیز و دشوار است؛ توجه به نکات این مطلب می‌تواند این راه را برای شما هموار‌تر کند.

از فصل برداشت تا خرید آنی

۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

برندینگ، استراتژی دیدگاه شما را شکل می‌دهد

۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۹:۰۰/ ۲۱ دقیقه

مفهوم برندسازی هنوز برای بسیاری از مدیران و صاحبان کسب‌وکار به‌طور کامل روشن نیست؛ برندینگ، نقطه‌ استراتژیک دیدگاه است، نه یک مجموعه‌ انتخابی از فعالیت‌ها.

اهمیت طراحی گرافیک، سرقفلی برند و برند‌سازی جهانی

۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

چگونه برند خود را در ذهن مشتری، ماندگار کنیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۰:۰۰/ ۸ دقیقه

دلیل تمایز یک برند از دیگران و ماندگار شدن در ذهن مشتریان، شناخت مخاطبان و نحوه‌ ارائه‌ هوشمندانه محصول است.

برندهایی که ملکه ذهن مشتریان می‌شوند

۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

با تفکر استراتژیک، فرصت‌ها را هوشمندانه تحلیل کنید

۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

تفکر استراتژیک، دریچه‌ای برای تقویت فنون مدیریت راهبردی، عبور از محدودیت‌ها و استفاده از فرصت‌های امروز با هدف خلق آینده‌ای درخشان برای کسب‌وکار است.