نوشته های مرتبط: از دنباله‌روهای بازار تا برند‌های راهبر

نگاهی به ارزیابی برند و تاثیرات آن

۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۱:۰۰/ ۲۷ دقیقه

ارزیابی برند، حوزه‌ای در برندسازی است که از ناسازگاری‌ها و اختلاف‌نظرها آسیب زیادی دیده است.

۱۰ برند مشهور که نام آنها به فعل تبدیل شده است

۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۳:۰۰/ ۱۱ دقیقه

تبدیل نام برند به فعل، که در حوزه برندینگ از آن به (verbify) یاد می‌شود، نقش بسیار مهمی در به دست‌گرفتن رهبری بازار توسط این برندها بازی می‌کند.

داستان طراحی لوگوی برندهای مشهور چیست؟

۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۲:۰۰/ ۱۰ دقیقه

همه ما روزانه با لوگوهای مختلفی از برندهای مشهور مواجه می‌شویم که دانستن داستان طراحی آنها خالی از لطف نیست.

بر چالش جذب مشتریان وفادار غلبه کنید

۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۱:۰۰/ ۴ دقیقه

فرقی نمی‌کند کسب‌وکار کوچکی دارید یا بر توسعه محصول پیچیده‌ای تمرکز کرده‌اید؛ برای موفقیت کسب‌وکار نیاز به مشتریانی دارید که از محصولات و خدمات شما استفاده کنند.

بر چالش جذب مشتریان وفادار غلبه کنید

۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۳:۰۰/ ۵ دقیقه

فرقی نمی‌کند کسب‌وکار کوچکی دارید یا بر توسعه محصول پیچیده‌ای تمرکز کرده‌اید؛ برای موفقیت کسب‌وکار نیاز به مشتریانی دارید که از محصولات و خدمات شما استفاده کنند.

نام‌گذاری منحصربه‌فرد استارت‌آپ، منجر به جذب سرمایه می‌شود

۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۱:۰۰/ ۴ دقیقه

نتایج تحقیقات حاکی از آن است که نام یک استارت‌آپ می‌تواند به طور جدی روی نظر سرمایه‌گذاران تاثیر بگذارد.

۹ استراتژی بازاریابی که از هزینه کم آنها شگفت‌زده می‌شوید

۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۰:۰۰/ ۷ دقیقه

بسیاری از کارآفرینان به دلیل نداشتن سرمایه کافی، از بحث بازاریابی چشم‌پوشی می‌کنند، در حالیکه همه استراتژی‌های بازاریابی نیاز به هزینه هنگفت ندارند.

چگونه اعتبار برند خود را تثبیت کنیم؟

۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۵:۰۵/ ۶ دقیقه

موفقیت برند شما، به ارزش‌هایی که در جامعه ایجاد کرده‌اید وابسته است.