نوشته های مرتبط: چگونه هوشمندانه کار کنیم؟

بهترین مدیریت چه نوع مدیریتی است؟

۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۵:۰۰/ ۱۳ دقیقه

هر مدیری دوست دارد به موفقیت‌های چشم‌گیر دست پیدا کند؛ اما واقعیت این است که اولین قدم برای تجربه بهترین نوع مدیریت، توانایی برقراری ارتباط موثر با اعضای تیم است.

پنج روش افزایش بهره‌وری در یک استارت‌آپ

۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۴:۰۰/ ۹ دقیقه

توصیه‌های کاربردی برای مدیران تازه‌کاری که قصد شروع حرفه مدیریتی‌شان در استارت‌آپ‌ها را دارند.

به‌جای بیشتر کار کردن، هوشمندانه کار کنید

۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۴:۰۰/ ۲۸ دقیقه

فرقی نمی‌کند که مشغول شغل سنتی یا کسب‌و‌کار شخصیتان هستید، در واقع همه‌ی ما تلاشمان را می‌کنیم تا فعال و کارا باشیم و در کمترین زمان بهترین نتیجه را به‌دست بیاوریم.

چگونه می‌توان جلسات کاری را پربازده و مفید برگزار کرد؟

۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۴:۰۰/ ۱۰ دقیقه

اغلب اوقات، جلسات اداری به‌جای اینکه راهگشای مسائل و مشکلات حقیقی شرکت باشند، با اتلاف وقت مدیر و کارمندان، بازدهی شرکت را پایین می‌آورند.

کمبود مهارت‌های ارتباطی، مشکلی رایج در میان مدیران است

۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۳:۰۰/ ۶ دقیقه

نتیجه‌ یک نظرسنجی از هزار کارمند، نشان می‌دهد که اکثر مدیران در مهارت‌های ارتباطی ضعف دارند و نمی‌توانند منظور خود را به‌خوبی منتقل کنند.

۱۵ دقیقه‌ای که موفقیت شما در روز بعد را تضمین می‌کند

۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۱:۰۰/ ۳ دقیقه

کارآفرینان زندگی شلوغی دارند؛ اما باید تعادلی بین کار و زندگیشان برقرار و برنامه منظمی برای انجام کار‌ها ایجاد کنند.