نوشته های مرتبط: چگونه استارتآپها، کسبوکارهای سنتی را شکست میدهند؟
از ثبت مالکیت معنوی ایده تا ارسال بیدردسر بستههای پستی
پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارتآپ برتر خارجی و یک استارتآپ برجسته ایرانی پرداخته میشود.
اهمیت حل مشکلات مشتریان
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
ماجرای رابینهود در بازار سهام
استارتآپ رابینهود در ابتدای کار سود بسیار کمی بهدست آورده بود و در مرز نابودی قرار داشت، اما با موفقیت توانست اعتماد سرمایهگذاران خطرپذیر را جلب کند.
حل مشکلات اقتصادی کشور با تکیه بر پتانسیل جوانان و شرکتهای استارتآپی
سهراب شرقی: «به کمک پتانسیلی که در جوانان کشور وجود دارد و با کمک گرفتن از شرکتهای استارتآپی میتوان بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور را حل کرد، که این امر نیازمند حمایت واقعی دولت است.»
فرآیند همسوسازی
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
استارتآپها؛ حاصل نبوغ فکری جوانان ایرانی/ دولت حمایت کند
ابراهیم رزاقی: «لازم است دولت با حمایت از نخبگان ایرانی و وضع قوانین جدید در راستای حمایت از استارتآپها، با تکنولوژی همراه شود و به صنعتی شدن کشور کمک کند.»
نکاتی که باید هنگام معرفی محصول رعایت کنید
معرفی یک محصول چالش بزرگی برای استارتآپها است؛ بسیاری از سرمایهگذاران بعد از چنین رویدادهایی در مورد ارزشمند بودن یا نبودن استارتآپ تصمیم میگیرند.
قبل از مراجعه به سرمایه گذار این مطلب را بخوانید (قسمت پایانی)
باید بدانید جذب سرمایه زودهنگام توسط استارتآپها مانند یک ماده مخدر عمل میکند. و در موارد بسیاری انجام این کار شما را از مسیر اصلی دور میسازد.