نوشته های مرتبط: چگونه برای آزادکاری آماده شویم؟
کارگاه ارزشگذاری استارتآپها
کارگاه ارزشگذاری استارتآپها توسط نوآفرینان در تاریخ ۷ دی ماه از ساعت ۹ الی ۱۳ در پارک علم و فناوری مدرس برگزار میشود.
کارگاه آموزشی طراحی کمپین بازاریابی دیجیتال
کارگاه آموزشی طراحی کمپین بازاریابی دیجیتال توسط نوآفرینان در تاریخ ۲۹ آذر از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۸:۳۰ در پارک علم و فناوری مدرس برگزار میشود.
با انتخاب یک شریک شغلی مناسب، احتمال موفقیت کسبوکار خود را افزایش دهید
انتخاب شریک کاری و کار کردن با او موضوع حساس و پیچیدهای است و نقش زیادی در موفقیت کسبوکار شما دارد.
درک چارچوبهای بازاریابی
مخاطبان این مطلب، بازاریابان مبتدی و صاحبان کسبوکارهای کوچک هستند که برای تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفهای و پیشرفت در صنعت تهاجمی عصرحاضر، باید به قدرت تحلیل، استدلال و نگرش خلاق مسلط باشند.
مقدمهای برای بازاریابی اینترنتی
مخاطبان این مطلب، بازاریابان مبتدی و صاحبان کسبوکارهای کوچک هستند که برای تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفهای و پیشرفت در صنعت تهاجمی عصرحاضر، باید به قدرت تحلیل، استدلال و نگرش خلاق مسلط باشند.
سومین دوره کنفرانس بازاریابی دیجیتال برگزار شد
سومین دوره کنفرانس دیجیتال مارکتینگ روز پنجشنبه ۵ مهر ۱۳۹۷ با حضور فعالان، علاقهمندان و مدیران ارشد شرکتها و استارتآپهای بزرگ کشور در مرکز بینالمللی همایشهای رازی برگزار شد.
بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان ارزش داریم
به نقل از دیجیاتو، هلدینگ کسبوکار نوین ایرانیان که شرکت مادر استارتآپهایی همچون نتبرگ، چیلیوری، تیک8، سرمیز و دکتر دکتر است، برای اولین بار و پس از ۷ سال از زمان تاسیس، از طریق صندوق سرمایهگذاری جسورانه آرمانی جذب سرمایه کرده است.