نوشته های مرتبط: چرا وجود جایگاه روابط عمومی در استارت‌آپ‌ها بسیار ضروری است؟

اهمیت اولین مشتریان استارت‌آپ خود را دست‌کم نگیرید

۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

اولین مشتریان شما، مهم‌ترین آنها هستند. آن‌ها می‌توانند به مشتریان وفادار شما تبدیل شوند و عامل توسعه کسب‌وکار شما باشند.

درس‌های مهمی از کسب‌وکار، که شک و تردید شما را از بین می‌برند

۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۲:۰۰/ ۱۱ دقیقه

حتی موفق‌ترین کارآفرینان نیز دچار شک و تردید می‌شوند و باید با این موضوع مبارزه کنند. استفاده از تجربیات دیگران در این زمینه می‌تواند کمک بزرگی باشد.

چگونه طرح کسب‌وکار خود را به‌روز نگه داریم؟

۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۱:۰۰/ ۸ دقیقه

اگر طرح کسب‌وکار شما پس از مدتی بازنگری و به‌روزرسانی نشود، منسوخ می‌شود و ارزش خود را از دست می‌دهد. در این مطلب به بررسی نکاتی برای به‌روز نگه‌داشتن طرح کسب‌وکار می‌پردازیم.

از تله‌ خودمحوری در مدیریت کسب‌وکار رها شوید

۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۰:۰۰/ ۷ دقیقه

خودمحوری یکی از اشتباهات بزرگ راهبری کسب‌وکار است که باعث می‌شود برآورده کردن خواسته‌های شخصی، به اهداف اصلی تیم ارجحیت پیدا کند.

از مدیریت دانش تا زمان ورود به بازار

۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

معیارهای کلیدی عملکرد، مدیریت کسب‌وکار را آسان‌تر می‌کنند

۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

راهبری تحول‌آفرین، کلید تغییرات مثبت در استارت‌آپ شما

۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۲:۰۰/ ۱۲ دقیقه

راهبران تحول‌آفرین، نه‌تنها در فرایند‌های کار درگیر می‌شوند، بلکه تمرکزشان روی این است که به دیگر افراد تیم کمک کنند تا آن‌ها نیز در کارهایشان موفق باشند.