نوشته های مرتبط: با قدردانی آگاهانه از کارمندان، بازدهی سازمان خود را بالا ببرید
از الویتبندی مالی تا افزایش اعتبار
مصاحبهای با مایکل داگلاس و ناتان همیلتون؛ تحلیلگران «مولتی فول» درباره کسبوکارهای نوپا و بدهیهای اعتباری آنها
اولین قدمهای راه انداختن یک تجارت
قبل از شروع هر تجارتی، اگر اهداف و مسیر مشخصی نداشته باشید، نتیجهای جز شکست در انتظار شما نخواهد بود. برنامهریزی، اولین قدم شروع استارتآپ است.
پنج روش افزایش بهرهوری در یک استارتآپ
توصیههای کاربردی برای مدیران تازهکاری که قصد شروع حرفه مدیریتیشان در استارتآپها را دارند.
تشخیص توصیههای نادرست در اداره کسبوکار
برای زمین نخوردن کسبوکارتان بد نیست که راهنماییهای اشتباه را تشخیص دهید.
سونامی پرکاری بر کارمندان
وقتی کار شما به یکباره زیاد میشود ابتدا باید این سوال را بپرسید که این حجم از درخواستها تا چه زمانی باقی خواهند ماند؟
جایگاه تعالی سازمانی در مدیریت منابع انسانی
مدل تعالی سازمانی به کارکنان اجازه میدهد روابط علّی موجود بین عملکرد سازمان، توانمندسازان و نتایج بهدستآمده را بفهمند.
کارآفرینان موفق هرگز از این پنج اصل چشمپوشی نمیکنند
یادداشتی از جنیفر اسپنسر درباره اصول اساسی کارآفرینان موفق دنیای کسبوکار
شناسایی هفت اشتباه مهلک در برخورد با مشتری
تجربه مشتری به چیزی شبیه نوشدارو برای کسبوکارها تبدیل شده است. این تجربه اگر خوب و مثبت باشد، ارزش ایجاد میکند، هزینهها را میکاهد و هم رضایت مشتری و هم رضایت کارکنان را ارتقا میدهد.