نوشته های مرتبط: با قدردانی آگاهانه از کارمندان، بازدهی سازمان خود را بالا ببرید

نقش روابط عمومی در برقراری ارتباط موفق با مشتریان و برندینگ

۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

افتتاح نخستین پلتفرم ارتباط اختصاصی کسب‌وکارها و اینفلوئنسرها

۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۸:۰۲/ ۳ دقیقه

ساعتی پیش شبکه اجتماعی تگ‌استار، اولین پلتفرم اختصاصی ارتباط بین کسب و کارها و اینفلوئنسرها افتتاح شد.

نگاهی بر نمونه اولیه کالا، بخش‌بندی روان‌شناختی بازار و هرم برند

۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

مدیریت کیفیت؛ پیش‌نیاز ضروری جلب رضایت مشتریان

۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۰:۰۰/ ۴ دقیقه

مدیریت کیفیت، مفهوم مهمی در زمینه تولید و خدمات است که در فرایندهای آن، بر کیفیت محصول نظارت می‌شود تا محصول نهایی مطابق با طرح اولیه و نیازهای مشتری باشد.

نگاهی بر فاکتورهای مثبت و منفی در مصاحبه‌های شغلی

۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۲:۰۰/ ۵ دقیقه

چگونه می‌توانید تأثیر مثبتی در ذهن مسئول مصاحبه‌ به‌جای بگذارید و چه عواملی ممکن است استعدادها و مهارت‌های شما را زیر سؤال ببرد؟ در این مطلب خواهیم خواند.

۵ راهکار تضمینی برای افزایش رضایت مشتریان

۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۰:۰۰/ ۵ دقیقه

امروزه ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان، از اصلی‌ترین عوامل موفقیت کسب‌وکارها در رقابت سخت بازار است.

نقاط تماس واقعی و طرح تشویقی، ۲ اهرم قدرتمند در برندینگ

۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

رک‌گویی و صداقت، رویکردی سودمند در تیم‌های استارت‌آپی

۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۰:۰۰/ ۶ دقیقه

رک‌‌گویی یکی از رفتارهای مفید در ارتباطات کاری است. البته گسترش آن در فرهنگ سازمانی به دقت فراوان نیاز دارد.