نوشته های مرتبط: چگونه تعارض‌های میان‌فردی در سازمان را کاهش دهیم؟

از تله‌ خودمحوری در مدیریت کسب‌وکار رها شوید

۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۰:۰۰/ ۷ دقیقه

خودمحوری یکی از اشتباهات بزرگ راهبری کسب‌وکار است که باعث می‌شود برآورده کردن خواسته‌های شخصی، به اهداف اصلی تیم ارجحیت پیدا کند.

هفت نکته ارزشمند برای راه‌اندازی کسب‌وکار، بدون پول یا تجربه

۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۳:۰۰/ ۱۱ دقیقه

به لطف تکنولوژی، امروز می‌​توان جاده‌ طولانی ایده تا مشتری را در مدت زمان بسیار کوتاهی پیمود؛ کافی است با پشتکار باشید و به هفت توصیه مطرح‌شده در این مطلب، عمل کنید.

در راهبری کسب‌وکار، قدرت مطلق سودی ندارد

۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۲:۰۰/ ۸ دقیقه

راهبری کسب‌وکار به‌معنی قدرت بی‌حدوحصر نیست. توانایی و مهارت راهبر باید در راستای آموزش و انگیزه‌بخشی به کارمندان به کار گرفته شود.

این ۲۰ کار را در محیط کار انجام ندهید!

۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۵:۰۰/ ۱۰ دقیقه

ممکن است شما نیز خواسته یا ناخواسته به واسطه برخی عادات نامطلوب خود، باعث آزرده‌‌خاطر شدن همکارانتان شوید. در این مطلب می‌توانید لیستی از چنین عادت‌هایی را ببینید.

فوت‌وفن‌ جذب استعدادها در سیلیکون‌ولی

۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۲:۰۰/ ۵ دقیقه

یکی از دلایل موفقیت استارت‌آپ‌ها، استخدام کردن و نگه داشتن استعدادهای برتر است. استارت‌آپ‌های سیلیکون‌ولی از استراتژی‌های قدرتمندی برای این کار استفاده می‌کنند.

هرگز در محیط کار، این ۱۰ عبارت را درباره خود نگویید

۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۲:۰۰/ ۸ دقیقه

گاها به ما یاد داده‌اند در زمینه‌ حرفه‌ای، مدام از خود تعریف کنیم و لاف بزنیم؛ اما این توصیه‌ خوبی نیست. از به‌کار بردن ۱۰ عبارتی که در این مطلب آورده‌ایم، درباره خود بپرهیزید.

برندهای جهانی چگونه محصولات خود را بازاریابی می‌کنند؟

۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۰۰/ ۶ دقیقه

مطمئنا نمی‌توان استارت‌آپ‌های تازه تاسیس را با برندهای مطرح مقایسه کرد؛ اما می‌توان از نکاتی که آن‌ها برای بازاریابی برند استفاده می‌کنند درس‌های ارزشمند گرفت.

از فصل برداشت تا خرید آنی

۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.