نوشته های مرتبط: نشانی که برند شما را در ذهن‌ها ماندگار می‌کند

از بازاری برای هنرمندان تا فروشگاهی برای خرید ابزار صنایع دستی

۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۶:۰۰/ ۶ دقیقه

پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارت‌آپ برتر خارجی و یک استارت‌آپ برجسته ایرانی می‌پردازیم.

جذب مشتری، مهم‌ترین هدف برندینگ کسب‌وکار

۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

مهم‌ترین منبع کلیدی استارت‌آپی که تاسیس کرده‌اید را بشناسید

۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

منابع انسانی، مالی و فکری، از مهم‌ترین منابع کلیدی استارت‌آپ هستند؛ اما مهم‌ترین منبع کلیدی استارت‌آپ شما، خود شما، علایق و توانایی‌هایتان است.

چگونه علاقه خود به شغلمان را از دست ندهیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

برای حفظ علاقه خود به شغلتان، لازم است راهکارهایی را به کار برید که توسط آن‌ها نه تنها اشتیاق خود به کارتان را حفظ کنید، بلکه به مرور آن را بهبود دهید.

خصوصیاتی که از شما یک راهبر کسب‌وکار ناموفق می‌سازند

۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۰۹:۰۰/ ۴ دقیقه

راهبری یک گروه یا سازمان، کار سخت و پرمسئولیتی است. با دوری از خصوصیاتی که در این مطلب به آن‌ها می‌پردازیم می‌توانید یک راهبر موفق کسب‌وکار شوید.

نقشه‌ سفر مشتری، هدف تجاری شما را در دستانتان می‌گذارد

۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۱:۰۰/ ۲۰ دقیقه

«نقشه سفر مشتری» با ترکیب دو ابزار قدرتمند داستان‌سرایی و تصویرسازی، به تیم‌های مختلف سازمان کمک می‌کند تا از نیازهای مشتریان آگاه باشند و به آن‌ها توجه کنند.

جعل برند، دشمن بزرگ برندینگ کسب‌وکار شما

۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.