نوشته های مرتبط: نشانی که برند شما را در ذهن‌ها ماندگار می‌کند

لوگو، سفیر برند شما در ذهن مشتریان است

۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

روش‌های ارزشمندی که تعداد مشتریان شما را افزایش می‌دهند

۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

با تفکر سیستمی، مسائل پیچیده سازمان را به‌راحتی حل کنید

۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۰۹:۰۰/ ۴ دقیقه

تفکر سیستمی دیدگاه افراد را گسترده‌تر می‌کند و باعث می‌شود که نگاه عمیق‌تری به مسائل و دنیای اطراف داشته باشند.

حق امتیاز و اهرم‌سازی، دو عنصر قدرتمند در برندینگ

۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

اهمیت اولین مشتریان استارت‌آپ خود را دست‌کم نگیرید

۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

اولین مشتریان شما، مهم‌ترین آنها هستند. آن‌ها می‌توانند به مشتریان وفادار شما تبدیل شوند و عامل توسعه کسب‌وکار شما باشند.

از تله‌ خودمحوری در مدیریت کسب‌وکار رها شوید

۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۰:۰۰/ ۷ دقیقه

خودمحوری یکی از اشتباهات بزرگ راهبری کسب‌وکار است که باعث می‌شود برآورده کردن خواسته‌های شخصی، به اهداف اصلی تیم ارجحیت پیدا کند.