نوشته های مرتبط: چگونه اهداف خود را بهسبک افراد موفق تعیین کنیم؟
با این روش زمانبندی متفاوت، بهرهوری خود را افزایش دهید
رویکرد «زمان بندی تقویم بر اساس صفر»، روشی است که بر اساس آن برای تکتک ساعتهای روز برنامهریزی می شود؛ بدین ترتیب هیچ زمان بیهودهای در طول روز باقی نمیماند.
مدیریت زمان؛ از گذشته تا امروز
در این مطلب به تاریخچه مختصر مدیریت زمان پرداختهایم؛ مسئلهای که مهارتی بسیار مهم در زندگی شخصی و کاری است.
پویایی سیستم چیست و چه کمکی به کسبوکار شما میکند؟
پویایی سیستم در سازمانهایی استفاده میشود که با تصمیمگیریهای پیچیده و مهم مواجهاند و بهدنبال بینش یکپارچهای از مشکلات اساسی هستند.
راهبران جوان موفق، چه عادتهایی دارند؟
راهبران جوان استارتآپها با وجود کمتجربگی، توانایی انجام کارهای شگفتانگیزی دارند؛ تنها کافیست با الگو قرار دادن راهبران موفق، عادتهای صحیحی در خود ایجاد کنند.
مدیری سختگیر در استفاده از زمان خود باشید
برای پیروزی در میدان رقابت، باید از زمانتان درست استفاده کنید تا بازده خوبی در انجام کارها داشته باشید.
چگونه تصمیمات خلاقانه و موثر بگیریم؟
افراد موفق در تصمیمگیری، گزینههای پیش روی خود را تحلیل میکنند و خردمندانه انتخاب میکنند؛ اما اگر گزینهها مشخص نباشند یا هنوز وجود نداشته باشند، راهحل چیست؟
با این پنج روش، انگیزه خود را به اوج برسانید
در این مطلب قصد داریم روشهایی را بیان کنیم که با انجام آنها میتوانید انگیزهتان را حفظ کنید و مسیر درستی برای رسیدن به هدفتان ایجاد کنید.