نوشته های مرتبط: روش‌های ارزشمندی که تعداد مشتریان شما را افزایش می‌دهند

۱۰ نمونه از خلاقانه‌ترین شکایات مشتریان از شرکت‌های معروف دنیا

۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۰:۰۰/ ۱۴ دقیقه

در این مطلب، به شرح ۱۰ مورد از عجیب‌ترین و جالب‌ترین روش‌های انتقاد مشتریان از شرکت‌ها، می‌پردازیم.

نقش ترجیحات، ارزش مازاد و پیش‌‌آزمون در برندینگ کسب‌وکار

۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

چگونه سیستم مدیریت شکایت مشتری، طراحی کنیم؟

۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

دلیل شکایت مشتری از شما، نارضایتی او در مورد محصول و یا نحوه دریافت خدمات است. نارضایتی که در صورت تکرار، برند شما را زیر سوال می‌برد و در صورت رسیدگی، به برند شما اعتبار می‌بخشد.

از جایگاه‌سازی برند تا برندینگ مستقل

۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۳:۰۰/ ۲ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

واحد رسیدگی به شکایات مشتری، به برند شما اعتبار می‌بخشد

۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

دلیل شکایت مشتری از شما، نارضایتی او در مورد محصول و یا نحوه دریافت خدمات است. نارضایتی که در صورت تکرار، برند شما را زیر سوال می‌برد و در صورت رسیدگی، به برند شما اعتبار می‌بخشد.

آشنایی با مفاهیم سبد برند

۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۳:۰۰/ ۲ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

معرفی چند ایده برتر کسب‌و‌کارهای کوچک برای آقایان

۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۹:۰۰/ ۸ دقیقه

در این مطلب به معرفی چند ایده برای شروع کسب‌و‌کارهای کوچک می‌پردازیم که بیشتر مناسب آقایان است و راه‌اندازی برخی از آن‌ها نیاز به بودجه زیادی ندارد.

نگاهی بر اهمیت ارزش‌گذاری استا‌رت‌آپ‌ها

۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

در این گزارش به شرح کارگاه «ارزش‌گذاری استارت‌آپ‌ها» که به همت آکادمی کارآفرینی تهران برگزار شده است، می‌پردازیم.