نوشته های مرتبط: روشهای ارزشمندی که تعداد مشتریان شما را افزایش میدهند
۱۰ نمونه از خلاقانهترین شکایات مشتریان از شرکتهای معروف دنیا
در این مطلب، به شرح ۱۰ مورد از عجیبترین و جالبترین روشهای انتقاد مشتریان از شرکتها، میپردازیم.
نقش ترجیحات، ارزش مازاد و پیشآزمون در برندینگ کسبوکار
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
چگونه سیستم مدیریت شکایت مشتری، طراحی کنیم؟
دلیل شکایت مشتری از شما، نارضایتی او در مورد محصول و یا نحوه دریافت خدمات است. نارضایتی که در صورت تکرار، برند شما را زیر سوال میبرد و در صورت رسیدگی، به برند شما اعتبار میبخشد.
از جایگاهسازی برند تا برندینگ مستقل
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
واحد رسیدگی به شکایات مشتری، به برند شما اعتبار میبخشد
دلیل شکایت مشتری از شما، نارضایتی او در مورد محصول و یا نحوه دریافت خدمات است. نارضایتی که در صورت تکرار، برند شما را زیر سوال میبرد و در صورت رسیدگی، به برند شما اعتبار میبخشد.
آشنایی با مفاهیم سبد برند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
معرفی چند ایده برتر کسبوکارهای کوچک برای آقایان
در این مطلب به معرفی چند ایده برای شروع کسبوکارهای کوچک میپردازیم که بیشتر مناسب آقایان است و راهاندازی برخی از آنها نیاز به بودجه زیادی ندارد.
نگاهی بر اهمیت ارزشگذاری استارتآپها
در این گزارش به شرح کارگاه «ارزشگذاری استارتآپها» که به همت آکادمی کارآفرینی تهران برگزار شده است، میپردازیم.