نوشته های مرتبط: حق امتیاز و اهرم‌سازی، دو عنصر قدرتمند در برندینگ

چگونه یک مدیرعامل مسئولیت‌پذیر باشیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۰:۰۰/ ۱۰ دقیقه

وظایف مدیرعاملان در سازمان‌ها متفاوت است؛ اما چارچوبی کلی به‌عنوان وظایف مدیرعامل وجود دارد که در این مطلب آن را شرح خواهیم داد.

نگاهی بر بازاریابی مستقیم و مدیریت دیجیتالی برند

۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۴:۰۰/ ۵ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

استودیوهای استارت‌آپ: ایده از ما، کسب‌وکار از شما!

۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۰:۰۰/ ۴ دقیقه

استودیوی استارت‌آپ جایی است که روند استارت‌آپ‌ها با ایده شروع می‌شود، نه با کارآفرین.

طراحی، جایگاه برند شما در بازار را متمایز می‌کند

۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

بهره‌وری شغلی خود را قربانی این سه اشتباه نکنید

۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

همه ما مایل هستیم بیشترین کار را در کمترین زمان انجام دهیم و در واقع بهترین میزان بهره‌وری را داشته باشیم؛ اما گاهی برخی رفتارها با این هدف، دقیقا مخالف آن‌چه انتظار دارید نتیجه می‌دهند.

هنگام استخدام اعضای تیم، هرگز این نکات را فراموش نکنید

۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۰:۰۰/ ۷ دقیقه

ساختن تیمی متشکل از بهترین اعضا، از مهم‌ترین کارهایی است که هر کارآفرین باید انجام دهد. سؤال مهم این است که چه عواملی باید در فرایند استخدام در نظر گرفته شوند؟

با رعایت این پنج اصل، استارت‌آپ خود را با موفقیت به فروش برسانید

۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۶:۰۰/ ۵ دقیقه

فروش استارت‌آپ معامله‌ای است که فرایند‌های خاص خود را دارد و اگر به‌درستی انجام شود، هیچ مشکلی در هنگام عقد قرارداد فروش پیش نمی‌آید.

زیست‌بومی برای بقای نوآوری

۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۵:۰۰/ ۲۰ دقیقه

یک اکوسیستم استارت‌آپی چیست؟ از چه زیرمجموعه‌هایی تشکیل می‌شود و چه عواملی در رشد و پیشرفت آن نقش مهم‌تری بازی می‌کنند؟