نوشته های مرتبط: از تله خودمحوری در مدیریت کسبوکار رها شوید
حق امتیاز و اهرمسازی، دو عنصر قدرتمند در برندینگ
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
اهمیت اولین مشتریان استارتآپ خود را دستکم نگیرید
اولین مشتریان شما، مهمترین آنها هستند. آنها میتوانند به مشتریان وفادار شما تبدیل شوند و عامل توسعه کسبوکار شما باشند.
درسهای مهمی از کسبوکار، که شک و تردید شما را از بین میبرند
حتی موفقترین کارآفرینان نیز دچار شک و تردید میشوند و باید با این موضوع مبارزه کنند. استفاده از تجربیات دیگران در این زمینه میتواند کمک بزرگی باشد.
چگونه طرح کسبوکار خود را بهروز نگه داریم؟
اگر طرح کسبوکار شما پس از مدتی بازنگری و بهروزرسانی نشود، منسوخ میشود و ارزش خود را از دست میدهد. در این مطلب به بررسی نکاتی برای بهروز نگهداشتن طرح کسبوکار میپردازیم.
از مدیریت دانش تا زمان ورود به بازار
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
معیارهای کلیدی عملکرد، مدیریت کسبوکار را آسانتر میکنند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
راهبری تحولآفرین، کلید تغییرات مثبت در استارتآپ شما
راهبران تحولآفرین، نهتنها در فرایندهای کار درگیر میشوند، بلکه تمرکزشان روی این است که به دیگر افراد تیم کمک کنند تا آنها نیز در کارهایشان موفق باشند.