نوشته های مرتبط: از تله‌ خودمحوری در مدیریت کسب‌وکار رها شوید

حق امتیاز و اهرم‌سازی، دو عنصر قدرتمند در برندینگ

۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

اهمیت اولین مشتریان استارت‌آپ خود را دست‌کم نگیرید

۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

اولین مشتریان شما، مهم‌ترین آنها هستند. آن‌ها می‌توانند به مشتریان وفادار شما تبدیل شوند و عامل توسعه کسب‌وکار شما باشند.

درس‌های مهمی از کسب‌وکار، که شک و تردید شما را از بین می‌برند

۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۲:۰۰/ ۱۱ دقیقه

حتی موفق‌ترین کارآفرینان نیز دچار شک و تردید می‌شوند و باید با این موضوع مبارزه کنند. استفاده از تجربیات دیگران در این زمینه می‌تواند کمک بزرگی باشد.

چگونه طرح کسب‌وکار خود را به‌روز نگه داریم؟

۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۱:۰۰/ ۸ دقیقه

اگر طرح کسب‌وکار شما پس از مدتی بازنگری و به‌روزرسانی نشود، منسوخ می‌شود و ارزش خود را از دست می‌دهد. در این مطلب به بررسی نکاتی برای به‌روز نگه‌داشتن طرح کسب‌وکار می‌پردازیم.

از مدیریت دانش تا زمان ورود به بازار

۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

معیارهای کلیدی عملکرد، مدیریت کسب‌وکار را آسان‌تر می‌کنند

۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

راهبری تحول‌آفرین، کلید تغییرات مثبت در استارت‌آپ شما

۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۲:۰۰/ ۱۲ دقیقه

راهبران تحول‌آفرین، نه‌تنها در فرایند‌های کار درگیر می‌شوند، بلکه تمرکزشان روی این است که به دیگر افراد تیم کمک کنند تا آن‌ها نیز در کارهایشان موفق باشند.