نوشته های مرتبط: راهبری تحولآفرین، کلید تغییرات مثبت در استارتآپ شما
چگونه افرادی با تخصص بالاتر از خود را مدیریت کنیم؟
مدیریت افرادی که از نظر سطح دانش و تخصص از شما بالاتر هستند در نگاه اول نگرانکننده و ترسناک است؛ اما با راهکارهایی میتوان این افراد را به شیوه حرفهای، مدیریت کرد.
راهبران بزرگ چگونه به بحرانها واکنش نشان میدهند؟
مدیریت بحران مستلزم واکنش فوری است؛ ولی یک راهبر خوب برای رهایی از فشار و استرس شرایط سخت، به پاسخهای عجولانه پناه نمیبرد.
نبود قانونی مدون در حوزه فناوری اطلاعات و فضای مجازی، یک چالش در این زمینه است
معاون دولت الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات با اشاره به تدوین لوایحی پنجگانه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات از همه فعالان و صاحبان کسبوکارها دعوت کرد تا در یک همایش با همین موضوع شرکت کنند.
برای کارآفرین شدن، داشتن مدرک دانشگاهی کافی نیست
همه مهارتهای کارآفرینی، در دانشگاه به شما آموزش داده نمیشوند و خودتان باید آنها را کسب کنید. در این مطلب با برخی از این مهارتها بیشتر آشنا میشوید.
پنج راهکار سودمند برای بهبود شیوه واکنش مدیران
یک راهبر کسبوکار موفق، در مقابل عملکرد کارمندان خود واکنشهایی دارد؛ اما باید شیوه درست نشان دادن آنها را بداند.
پکیج مدیریت حرفهای کسبوکار (بخش دوم)
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تهیه و گردآوری شده است، با نکات و تکنیکهایی آشنا میشوید که به کمک آنها میتوانید کسبوکار خود را به سبک مدیران برجسته و حرفهای، مدیریت کنید.
مدیریت کیفیت؛ پیشنیاز ضروری جلب رضایت مشتریان
مدیریت کیفیت، مفهوم مهمی در زمینه تولید و خدمات است که در فرایندهای آن، بر کیفیت محصول نظارت میشود تا محصول نهایی مطابق با طرح اولیه و نیازهای مشتری باشد.