نوشته های مرتبط: بازی‌هایی که مشتریان را جذب کسب‌وکار شما می‌کنند

ارائه استارت‌آپ به سرمایه‌گذار: از ساختار سازمانی تا بیمه

۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۳:۰۰/ ۵ دقیقه

در استارت‌آپ صفر کیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

سخنرانی خود را در ذهن مخاطبان حک کنید

۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۰:۰۰/ ۱۷ دقیقه

نوع معرفی کسب‌وکار و جذب مخاطبان، در توسعه کسب‌وکار شما نقشی مهم ایفا می‌کنند. بهترین ابزار شما در این مسیر، یک سخنرانی اثرگذار است.

چگونه استارت‌آپ خود را به سرمایه‌گذار ارائه کنیم؟/ شناخت رقبا و بازاریابی

۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۳:۰۰/ ۶ دقیقه

در استارت‌آپ صفر کیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

هر آنچه که می‌خواهید را به‌سادگی بفروشید!

۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۰:۰۰/ ۱۳ دقیقه

افزایش فروش از جمله مهم‌ترین اهداف کسب‌و‌کارهای درحال رشد است؛ برای دستیابی به این هدف باید از تکنیک‌های مدرن فروش کمک بگیریم.

هفت گام طراحی یک استراتژی محتوایی قدرتمند

۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۲:۰۰/ ۱۵ دقیقه

اگر قصد شما پیروزی در حوزه رقابتی بازاریابی محتوا است، وجود استراتژی محتوا یا بازبینی آن به‌منظور اطمینان از به‌روز، نوآورانه و قدرتمند بودن آن بسیار سودمند خواهد بود.

چگونه می‌توان از دقت پایین مصاحبه‌های شغلی جلوگیری کرد؟

۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۵:۰۰/ ۱۳ دقیقه

مصاحبه‌ شغلی کار‌آمد بخش بسیار مهمی از فرایند جذب نیرو است و نباید به‌سادگی از کنار آن گذشت. برای جلوگیری از به اشتباه افتادن در مصاحبه شغلی چه کنیم؟

از بازاریابی الگوریتمی تا بازاریابی غیرمستقیم

۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

در استارت‌آپ صفر کیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.