نوشته های مرتبط: در راهبری کسب‌وکار، قدرت مطلق سودی ندارد

راهکار‌هایی برای تبدیل شدن به یک کار‌آفرین بهتر

۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۳:۰۰/ ۱۰ دقیقه

کارآفرینی و موفقیت در کسب‌وکار، به یادگیری مهارت‌‌ و بهبود عادت‌های زندگی نیازمند است.

کارمندان در محیط کار به چه چیزهایی اهمیت می‌دهند؟

۱۳۹۶/۰۶/۱۰ - ۱۴:۰۰/ ۶ دقیقه

کارمندان می‌خواهند در سازمانی کار کنند که به آنها احترام می‌گذارد و باعث می‌شود آ‌ها از مشارکتشان احساس خوبی داشته باشند.

چه دلایلی باعث توقف رشد استارت‌آپ ها می‌شوند؟

۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۵:۰۰/ ۹ دقیقه

استارت‌آپ‌ها برای داشتن عملکردی موفق، باید موانع اصلی کسب‌وکار خود را شناسایی کنند و استراتژی مناسبی برای عبور از چالش‌های بازدارنده به کار گیرند.

راهبری یک تیم؛ سخت‌تر از تصور افراد

۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۲:۰۰/ ۷ دقیقه

یکی از مشکلات راهبری در جامعه ما این است که افرادا برای راهبری و مدیریت آموزش نمی‌بینند، بنابراین هیچگاه به صورت درست درک نمی‌کنند که راهبری خوب به چه معناست.

تفاوت‌های مدیران برتر با مدیران نالایق در چیست؟

۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۳:۰۰/ ۱۰ دقیقه

محققان می‌گویند کارمندانی که مجبور به کار با مدیران بی‌کفایت هستند، بیش از دیگر افراد، در معرض ابتلا به بیماری‌های روانی جدی قرار دارند.

چگونه می‌توان جلسات کاری را پربازده و مفید برگزار کرد؟

۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۴:۰۰/ ۱۰ دقیقه

اغلب اوقات، جلسات اداری به‌جای اینکه راهگشای مسائل و مشکلات حقیقی شرکت باشند، با اتلاف وقت مدیر و کارمندان، بازدهی شرکت را پایین می‌آورند.

سیستم پیشنهادات شرکت تویوتا؛ تحولی در مدیریت کسب‌وکار

۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۷:۰۰/ ۴ دقیقه

سیستم مدیریتی تویوتا باور دارد ۹۷ درصد مشکلات و نواقص، تنها توسط پرسنل قابل شناسایی هستند.

مهارت حل مسئله چیست و چگونه آن را به‌دست‌ آوریم؟

۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۴:۱۰/ ۷ دقیقه

مهارت حل مسئله، از مهارت‌های لازم و حیاتی برای هر فعال کسب‌وکار، از کارمند گرفته تا کارآفرین و مدیر، است.