نوشته های مرتبط: بازیهایی که مشتریان را جذب کسبوکار شما میکنند
باورهای رایج نادرست در مورد افزایش بهرهوری
بسیاری از توصیههایی که هرروز در خصوص افزایش کارایی و بهرهوری میشنویم، فاقد قطعیتاند و ما را به نتیجه دلخواه نمیرسانند.
اسامی ۲۰ تیم مرحله نیمه نهایی کارزار اعلام شد
دبیرخانه کارزار، بزرگترین مسابقه استارتآپی ایران، اسامی ۲۰ تیم که موفق شدند در ۲ رده بذری و ابتدایی به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کنند را اعلام کرد.
چرا و چطور در «شکست خوردن» متخصص شویم؟
در جهان استارتآپها اگر شکست بخورید، یعنی یک قهرمان هستید و شکست خوردن روش جدید و باکلاس انجام کار محسوب میشود.
پکیج ۵۰ روش باانگیزه شدن
پنجاه ترفند این پکیج که در وبسایت نوپانا تهیه شده است، به شما یاد میدهند که چگونه باانگیزه بمانید.
چهارمین دوره مجموعه رقابتهای تخصصی فنآورد
مجموعه رقابتهای تخصصی فنآورد با هدف حل مسائل واقعی صنایع و شرکتهای گوناگون، بهترین فرصت برای متخصصان رشتههای مختلف در سراسر کشور است تا با یکدیگر در یک فرصت برابر و به دور از مدرکگرایی به رقابت بپردازند.
عوامل موثر بر رشد استارتآپها
استارتآپ به کسبوکاری خلاقانه گفته میشود که در مدت زمان کوتاهی به درآمدزایی میرسد.
چرا سرمایهگذاران خارجی در فضای استارتآپی کشور موفقتر هستند؟
استفاده از تجربیات موفق دیگر کشورها درزمینهٔ سرمایهگذاری در حوزه استارتآپها میتواند بسیار مهم تلقی شود.
نقش روابط عمومی در برقراری ارتباط موفق با مشتریان و برندینگ
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.