نوشته های مرتبط: بازیهایی که مشتریان را جذب کسبوکار شما میکنند
نقشه سفر مشتری، هدف تجاری شما را در دستانتان میگذارد
«نقشه سفر مشتری» با ترکیب دو ابزار قدرتمند داستانسرایی و تصویرسازی، به تیمهای مختلف سازمان کمک میکند تا از نیازهای مشتریان آگاه باشند و به آنها توجه کنند.
با طی کردن این سه مرحله، سرعت یادگیری خود را چند برابر کنید
سرعت یادگیری، عاملی تعیینکننده در پیشرفت و توسعه شخصی شما است و تنها با طی کردن مراحلی ساده میتوانید آن را چندین برابر افزایش دهید.
مثلث موفقیت در کسبوکار و زندگی شخصی
در این مطلب قصد داریم سه قانون اصلی کسب موفقیت در کار و زندگی شخصی را بیان کنیم تا با استفاده از آنها بتوانید مسیر خود برای رسیدن به اهدافتان را هموار کنید.
با اتصال نرمافزار CRM به وبسایت خود، میزان فروشتان را چندبرابر کنید
شما با اتصال نرمافزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به وبسایت خود، میتوانید تمام اطلاعات مشتریان خود را در یک مکان جمعآوری و تجزیهوتحلیل کنید تا روند فروشتان را به طور قابل توجهی بهبود بخشید.
اسیر کمالگرایی خود نشوید
اگر در کاری به کمال مطلوب نرسیم، لزوما به این معنی هم نیست که آن کار را ناقص یا در حد متوسط انجام دادهایم.
پذیرفتن اشتباه و تغییر ذهنیت را از استیو جابز بیاموزید
گای کاوازاکی، سرمایهگذار مشهور سیلیکونولی: «از مهم ترین درسهایی که استیو جابز به من آموخت تغییر دادن ذهنیت است. تغییر آنچه انجام میدهید و تغییر دادن کامل شرایط. جابز معتقد بود که این نشانهای از صلاحیت و شایستگی است.»
اهمیت رقابت و تحلیل رقبا در بازار هدف
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
اشتباهاتی که سد راه موفقیت برندها در شبکههای اجتماعی میشوند
امروزه کاربرد رسانههای اجتماعی در هویت بخشیدن به برندها بر همگان ثابت شده است؛ اما هنوز اشتباهاتی رایج، مانع موفقیت تعدادی از آنها در این رسانهها میشود.