نوشته های مرتبط: چگونه انگیزه کارمندان خود را حفظ کنیم؟
پکیج مدیریت حرفهای کسبوکار (بخش دوم)
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تهیه و گردآوری شده است، با نکات و تکنیکهایی آشنا میشوید که به کمک آنها میتوانید کسبوکار خود را به سبک مدیران برجسته و حرفهای، مدیریت کنید.
مدیریت کیفیت؛ پیشنیاز ضروری جلب رضایت مشتریان
مدیریت کیفیت، مفهوم مهمی در زمینه تولید و خدمات است که در فرایندهای آن، بر کیفیت محصول نظارت میشود تا محصول نهایی مطابق با طرح اولیه و نیازهای مشتری باشد.
چهار روش مدیریتی درست و نادرست از زبان مدیر ارشد سابق گوگل و اپل
«کیم اسکات»، نویسنده و یکی از مدیران ارشد سابق گوگل و اپل، معتقد است چهار روش مدیریتی درست و نادرست وجود دارد که تنها یکی از آنها صحیح است.
پکیج رفتار حرفهای در محیط کار (بخش دوم)
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تهیه و گردآوری شده است، با نکات و تکنیکهایی آشنا میشوید که به کمک آنها میتوانید رفتاری حرفهای در محیط کار خود داشته باشید.
انعطافپذیری، آموزش و توسعه ارتباطات؛ مثلث موفقیت در کار تیمی استارتآپها
در این گزارش به شرح کارگاه «کار تیمی استارتآپها» که به همت آکادمی کارآفرینی تهران برگزار شده است، میپردازیم.
چگونه در محیط کار با دیگران ارتباط برقرار کنیم؟
در این مطلب، به پنج عادت ساده اشاره میکنیم که توجه به آنها به شما کمک میکند روابط کاری بسیار خوبی را ایجاد و حفظ کنید، بدون اینکه مجبور باشید با تکتک افراد در محل کار خود رابطهای دوستانه برقرار کنید.
پکیج رفتار حرفهای در محیط کار (بخش اول)
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تهیه و گردآوری شده است، با نکات و تکنیکهایی آشنا میشوید که به کمک آنها میتوانید رفتاری حرفهای در محیط کار خود داشته باشید.
آنچه در مورد تیمهای موفق استارتآپی باید بدانید
تیم خوب یا ضعیف مهمترین عامل موفقیت و یا شکست استارتآپها است. تا کنون کمتر کسی توانسته است به تنهایی استارتآپ موفقی را راهاندازی کند.