نوشته های مرتبط: بازیهایی که مشتریان را جذب کسبوکار شما میکنند
چگونه مشتریان را متقاعد به خرید کنیم؟
در این مطلب ۱۵ راهکار بسیار ساده را بیان میکنیم که بهوسیله آنها میتوانید مشتریان را متقاعد به خرید کرده و میزان فروش خود را چندبرابر کنید.
اشتباهاتی که سد راه موفقیت برندها در شبکههای اجتماعی میشوند
امروزه کاربرد رسانههای اجتماعی در هویت بخشیدن به برندها بر همگان ثابت شده است؛ اما هنوز اشتباهاتی رایج، مانع موفقیت تعدادی از آنها در این رسانهها میشود.
ارائه استارتآپ به سرمایهگذار: از تحقیقات بازار تا اطلاعات عملیاتی
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
سخنرانی خود را در ذهن مخاطبان حک کنید
نوع معرفی کسبوکار و جذب مخاطبان، در توسعه کسبوکار شما نقشی مهم ایفا میکنند. بهترین ابزار شما در این مسیر، یک سخنرانی اثرگذار است.
چگونه استارتآپ خود را به سرمایهگذار ارائه کنیم؟/ شناخت رقبا و بازاریابی
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
هر آنچه که میخواهید را بهسادگی بفروشید!
افزایش فروش از جمله مهمترین اهداف کسبوکارهای درحال رشد است؛ برای دستیابی به این هدف باید از تکنیکهای مدرن فروش کمک بگیریم.
هفت گام طراحی یک استراتژی محتوایی قدرتمند
اگر قصد شما پیروزی در حوزه رقابتی بازاریابی محتوا است، وجود استراتژی محتوا یا بازبینی آن بهمنظور اطمینان از بهروز، نوآورانه و قدرتمند بودن آن بسیار سودمند خواهد بود.
از بازاریابی الگوریتمی تا بازاریابی غیرمستقیم
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.