نوشته های مرتبط: استراتژی رقبای خود را تحلیل کنید
جذب سرمایه به روش صنایع کوچک
محمودرضا خواجهنصیری: در سال جاری به دلیل قدرت دادن به نقدینگی، سرمایهها به سمت صنایع کوچکتر حرکت کردند.
مکاترونیک، رباتیک و بازار فردا
نقش استارتآپها در فردای تولیدات و سهم بازار فناوریهای رباتیکی و مکاترونیکی در ایران و جهان چیست؟
ریسکگریزی، ریشه درلایههای عمیق فرهنگ ما دارد
دکتر امیرعلی سیفالدین: لازم است جسور بودن و ریسکپذیری، آموزش بیشتری داده شود.
اقتصاد مقاومتی نیازمند فراهم شدن بازار است
دکتر اسفندیار اختیاری: استارتآپها از ارکان اصلی اقتصاد مقاومتی هستد و برای گسترش آنها، چارهای جز فراهم کردن بازار محصولاتشان نیست.
در رویداد نوآیش اَکسل در اصفهان چه گذشت؟
نوآیش یکی از رویدادهای اصلی شتابدهنده اَکسِل جهت عبور استارتآپها از مرحله فنافزایی به مرحله فنآفرینی و دریافت سرمایه مرحله کاشت ایده است.
در تغییر مدل کاری، عجله نکنید
با مجموعهای از اقدامات فوری، استارتآپ دو توانست از بحران خارج شود. اما هر استارتآپی به راحتی نمیتواند از چنین اشتباه استراتژیکی جان سالم به در ببرد و بسیاری از کسبوکارها در چنین وضعیتی تعطیل میشوند.
حضور استارتآپها در بازار نشر/چرا باید به جای کاغذ، محتوا فروخت؟
استارتآپها که همواره نویدبخش حل مشکلات در عرصههای مختلف بودهاند، اخیراً نیز وارد بازار نشر شده و برای حل مشکلات این حوزه، چارهاندیشی کردهاند.
عوامل شکست استراتژیهای بازاریابی
بسیاری از استارتآپها فقط به این دلیل شکست میخورند که بدون روشن کردن مسیر و خواستهها، فقط به تولید محصول و خدمات میپردازند.