نوشته های مرتبط: برندینگ، استراتژی دیدگاه شما را شکل میدهد
داستانسرایی برند، شیوهای نو در بازاریابی نوین
مخاطبان این مطلب، بازاریابان مبتدی و صاحبان کسبوکارهای کوچک هستند که برای تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفهای و پیشرفت در صنعت تهاجمی عصرحاضر، باید به قدرت تحلیل، استدلال و نگرش خلاق مسلط باشند.
درک چارچوبهای بازاریابی
مخاطبان این مطلب، بازاریابان مبتدی و صاحبان کسبوکارهای کوچک هستند که برای تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفهای و پیشرفت در صنعت تهاجمی عصرحاضر، باید به قدرت تحلیل، استدلال و نگرش خلاق مسلط باشند.
۳ اشتباه رایج در دیجیتال مارکتینگ
رعایت کردن برخی نکات ساده در تعیین استراتژی بازاریابی برند نه تنها هزینهها را به میزان قابل توجهی کاهش میدهد بلکه نتیجهی بسیار بهتری نیز دارد.
برندسازی با بودجه کم برای کارآفرینان نوپا
برندسازی یکی از پایههای اصلی موفقیت در بازاریابی کسبوکار است؛ اما قطعا کارآفرینان نوپا و استارتاپهای کوچک نمیتوانند هزینهی بالایی برای این بخش داشته باشند.
با «بازاریابی عصبی» ذهن مشتریان هدف خود را رمزگشایی کنید
بازاریابی عصبی، علمی جدید در حوزه بازاریابی است که دنیای کسبوکار و علوم شناختی را به هم پیوند میزند.
کارگاه آموزشی تولید محتوا
کارگاه آموزشی تولید محتوا توسط مدرسه استارتآپ ایران در تاریخ ۱۹ اردیبهشت از ساعت ۱۰ الی ۱۴ در دانشگاه تهران با ارائه بابک نقاش، مشاور تولید محتوا و طراح کمپین برگزار میشود.
پکیج اصول حرفهای بازاریابی کسبوکار (بخش سوم)
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تهیه شده است، به ابزارها و راهکارهای سودمندی میپردازیم که شما را در بازاریابی حرفهای کسبوکارتان بیش از پیش موفق میسازند.
پکیج اصول حرفهای بازاریابی کسبوکار (بخش دوم)
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تهیه شده است، به ابزارها و راهکارهای سودمندی میپردازیم که شما را در بازاریابی حرفهای کسبوکارتان بیش از پیش موفق میسازند.