نوشته های مرتبط: چگونه برند خود را در ذهن مشتری، ماندگار کنیم؟
چگونه بازخورد بازاریابی کسبوکار را بسنجیم؟
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
اسامی ۲۰ تیم مرحله نیمه نهایی کارزار اعلام شد
دبیرخانه کارزار، بزرگترین مسابقه استارتآپی ایران، اسامی ۲۰ تیم که موفق شدند در ۲ رده بذری و ابتدایی به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کنند را اعلام کرد.
چهارمین دوره مجموعه رقابتهای تخصصی فنآورد
مجموعه رقابتهای تخصصی فنآورد با هدف حل مسائل واقعی صنایع و شرکتهای گوناگون، بهترین فرصت برای متخصصان رشتههای مختلف در سراسر کشور است تا با یکدیگر در یک فرصت برابر و به دور از مدرکگرایی به رقابت بپردازند.
چگونه سهم برند در بازار هدف را افزایش دهیم؟
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
یادآوری، نقطه تمایز برند شما در میان رقبا
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
رسیدگی صحیح به شکایتهای مشتریان، برند کسبوکار شما را توسعه میدهد
دلیل شکایت مشتری از شما، نارضایتی او در مورد محصول و یا نحوه دریافت خدمات است. نارضایتی که در صورت تکرار، برند شما را زیر سوال میبرد و در صورت رسیدگی، به برند شما اعتبار میبخشد.
نگاهی بر نرخ سطح پوشش آگهی، عرضه مجدد و تناسب برند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
آشنایی با مفاهیم برندسازی مجدد و زنجیرهای
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.