نوشته های مرتبط: چگونه برند خود را در ذهن مشتری، ماندگار کنیم؟
طراحی، جایگاه برند شما در بازار را متمایز میکند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
بهرهوری شغلی خود را قربانی این سه اشتباه نکنید
همه ما مایل هستیم بیشترین کار را در کمترین زمان انجام دهیم و در واقع بهترین میزان بهرهوری را داشته باشیم؛ اما گاهی برخی رفتارها با این هدف، دقیقا مخالف آنچه انتظار دارید نتیجه میدهند.
هنگام استخدام اعضای تیم، هرگز این نکات را فراموش نکنید
ساختن تیمی متشکل از بهترین اعضا، از مهمترین کارهایی است که هر کارآفرین باید انجام دهد. سؤال مهم این است که چه عواملی باید در فرایند استخدام در نظر گرفته شوند؟
با رعایت این پنج اصل، استارتآپ خود را با موفقیت به فروش برسانید
فروش استارتآپ معاملهای است که فرایندهای خاص خود را دارد و اگر بهدرستی انجام شود، هیچ مشکلی در هنگام عقد قرارداد فروش پیش نمیآید.
زیستبومی برای بقای نوآوری
یک اکوسیستم استارتآپی چیست؟ از چه زیرمجموعههایی تشکیل میشود و چه عواملی در رشد و پیشرفت آن نقش مهمتری بازی میکنند؟
راهکارهایی که مشتریان شما را حفظ میکنند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
شما مهمترین منبع کلیدی کسبوکارتان هستید
در این مطلب، داستان مدیر بنیاد غیرانتفاعی زنجیره کودکان دیابتی از زبان خودش را بازگو میکنیم. مدیری که پس از چندین ماجرا به اهمیت خود بهعنوان مهمترین منبع کلیدی کسبوکارش پی برد.