نوشته های مرتبط: چگونه برند خود را در ذهن مشتری، ماندگار کنیم؟

چگونه خدمات مشتری‌پسند ارائه دهیم؟

۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۲:۰۰/ ۲ دقیقه

باید این حقیقت را درک کنید که بیشتر مشکلاتی که در ارائه خدمت به مشتریان پدیدار می‌شوند ریشه در فرایندهای ناشیانه بخش فروش و خدمات‌رسانی دارند.

رقابت غول‌های تکنولوژی در خرید استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی

۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۷:۰۰/ ۵ دقیقه

امروزه تعداد زیادی از شرکت‌های مطرح دنیا در حال سرمایه‌گذاری روی استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی هستند و در این زمینه، میان غول‌های بزرگ تکنولوژی، رقابت سرسختی شکل گرفته است.

پکیج استارت آپ؛ صفرکیلومتر

۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۴:۰۰/ ۱۶ دقیقه

در این پکیج که در وب‌سایت نوپانا تولید و گردآوری شده است، یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

ساز‌و‌کار شرکت‌های چندبرندی و چندبخشی چگونه است؟

۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

تماس‌های رضایت‌سنجی، مسئولیت‌پذیری کسب‌وکار شما را نشان می‌دهند

۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۱:۰۰/ ۳ دقیقه

هر سازمانی برای دریافت بازخورد از مشتریانش نیاز به صرف هزینه و وقت دارد و مهم‌تر از آن‌، استراتژی خاصی را باید به کار گیرد.

این محافظ صفحه هوشمند، کار با گوشی‌های بزرگ را بسیار آسان‌تر می‌کند

۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۴:۰۰/ ۱ دقیقه

یکی از معایب تلفن‌های همراه هوشمند با صفحه نمایش بزرگ، در دسترس نبودن تمام نقاط صفحه نمایش است. محصول استارت‌آپ «نامبیز» این مشکل را حل کرده است.