نوشته های مرتبط: از فصل برداشت تا خرید آنی
کارآفرینان موفق هرگز از این پنج اصل چشمپوشی نمیکنند
یادداشتی از جنیفر اسپنسر درباره اصول اساسی کارآفرینان موفق دنیای کسبوکار
شناسایی هفت اشتباه مهلک در برخورد با مشتری
تجربه مشتری به چیزی شبیه نوشدارو برای کسبوکارها تبدیل شده است. این تجربه اگر خوب و مثبت باشد، ارزش ایجاد میکند، هزینهها را میکاهد و هم رضایت مشتری و هم رضایت کارکنان را ارتقا میدهد.
نگاهی به ارزیابی برند و تاثیرات آن
ارزیابی برند، حوزهای در برندسازی است که از ناسازگاریها و اختلافنظرها آسیب زیادی دیده است.
اشتباهات رایج در کسبوکار را بشناسیم
توهم آینده روشن، استارتآپها را از هدف اصلی خود دور میکنند.
ترس؛ شما را از مسیر کسبوکارتان دور میکند
ترس و محافظهکاری تاثیرات مخربی بر تصمیمگیریهای اساسی زندگی شخصی و کاری شما خواهند داشت.
چگونه مشتریان خود را وفادار کنیم؟
برای اینکه تجربهای خوب برای مشتریان خود ایجاد کنیم، چه کارهایی باید انجام دهیم؟
استارتآپ؛ صفرکیلومتر (قسمت نهم)
در استارتآپ صفرکیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
کارهایی که باید هر روز قبل از ساعت هشت صبح انجام دهید (قسمت دوم)
همه ما باید سعی کنیم در زندگیهای شلوغ امروزی، زمانی را برای رشد و پیشرفت در نظر بگیریم.