نوشته های مرتبط: اهمیت طراحی گرافیک، سرقفلی برند و برندسازی جهانی
نگاهی به ارزیابی برند و تاثیرات آن
ارزیابی برند، حوزهای در برندسازی است که از ناسازگاریها و اختلافنظرها آسیب زیادی دیده است.
گرافیست کسبوکار خود باشید
اگر شما بودجه لازم جهت استخدام گرافیست را در کسبوکار خود ندارید، برای طراحی گرافیکهای خود مجبور هستید خودتان دست به کار شوید و از سادهترین ابزارها برای رسیدن به این هدف استفاده کنید.
۱۰ برند مشهور که نام آنها به فعل تبدیل شده است
تبدیل نام برند به فعل، که در حوزه برندینگ از آن به (verbify) یاد میشود، نقش بسیار مهمی در به دستگرفتن رهبری بازار توسط این برندها بازی میکند.
رونگار؛ ابزار مدیریت آسان همه شبکههای اجتماعی کسبوکار شما
استارتآپ رونگار، نخستین پلتفرم کامل مدیریت شبکه های اجتماعی ایرانی است که به کمک آن میتوانید شبکههای اجتماعی کسبوکار خود را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید.
سفری ماجراجویانه از ایده تا اجرای استارتآپ
اجرای موفق ایدههای استارتآپی، به روشها و اصول خاصی نیازمند است. این مطلب نقشه راه شما در این سفر ماجراجویانه است.
داستان طراحی لوگوی برندهای مشهور چیست؟
همه ما روزانه با لوگوهای مختلفی از برندهای مشهور مواجه میشویم که دانستن داستان طراحی آنها خالی از لطف نیست.
ترندهای طراحی وب در سال ۲۰۱۷
همواره توسعهدهندگان وب بهدنبال ایجاد سبک جدیدی در طراحی وبسایتها هستند تا بتوانند استفاده کاربران از آنها را راحتتر کنند. در این اینفوگرافیک به بررسی محبوبترین این سبکها یا بهعبارتی ترندهای طراحی وبسایت در سال ۲۰۱۷ میپردازیم.
یک دست صدا ندارد
کار تیمی در یک فضای رقابتی سالم، بهترین راهکار برای موفقیت یک سازمان است.